Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287709 Zwangerschapsklachten

• Auteur

Hallo,

Ik ben zwanger van ons 1e kindje en ben nu 6 weken. Ik vind het zo ontzettend spannend allemaal en ben heel erg bezig met de zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik wel vervelende  zwangerschapsklachten heb… zo snel moe, zere benen, zere en gespannen borsten, kan helemaal niet tegen aanrakingen, zere buik, darmklachten, snel chagerijnig, 's ochtends ben ik heel even duizelig en misselijk, hoofdpijn  en ik slaap zo ontzettend slecht!!! wanneer gaat dit over?

Ik wordt gek van al die klachten… wie heeft hier ook zo'n last van?

groetjes Arianne

#3102620 Quote

Hoi Arianne!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Om antwoord te geven op je vraag…. Over 34 weken gaat t voor jou over!
    De 'klachten' kunnen tijdelijk minder worden of ze maken plaats voor andere 'klachten'!
    Het hoort er echt allemaal bij!
    Ben nu zelf bijna 37 wkn zwanger en ik heb genoeg klachten gehad….
    Het is het allemaal dubbel en dwars waard!
    Veel plezier met je zwangerschap!
    L81

#3102623 Quote

hihihi Tja L81 heeft een beetje gelijk. Ik heb veel van de klachten die ik in het begin had nu nog; zoals slecht slapen en moe. Maar dat van die darmen is bij mij wel minder geworden. Ook wen je gewoon een beetje aan die klachten. Bij komt nu het einde in zicht, misschien maakt dat het ook makkelijker.

Meid gefeliciteerd
    Als die buik begint te groeien en je gaat de bewegingen van die kleine voelen dan is het ook wel weer alles dubbel en dwars waard.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct