Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287713 Enorme Buikpijn

• Auteur

hoi allemaal,

ik ben nu 26 weken en 5 dagen zwanger ……maar gister had ik ineens enorme buikpijn gewoon zo erg dat ik haast geen stap kon verzetten en ook alles straalde uit naar mijn rug.Ik heb dan ook wel de laatste week enorm veel spanning meegemaakt…..mijn schoonmoeder die te horen kreeg darmkanker te hebben mijn eigen moeder die met spoed per ambulance opgenomen werd voor haar hart en daar gaat het nog niet optimaal mee arts vertelde ons dat haar hart zo slecht is dat het eigenlijk een wandelende tijdbom is (beetje cru uitgedrukt maar de realiteit)…..ik maak me daar natuurlijk onbewust toch enorm druk om en heb het daardoor ook echt drukker dan normaal. Mijn kindje beweegd gelukkig nog wel enorm veel dus ik gaf niet zoveel om die buikpijn tot gister dus.
    Ben in bad gaan liggen en het zakte gelukkig weg …..heb goed geslapen maar toch maak ik me er weer wel een beetje druk om nu.
    Ik sta omdat ik een hersenbloeding heb gehad onder controle bij de gyneacoloog en weet nu even niet of ik die had moeten waarschuwen of dat zou moeten doen zodra het weer zo heftig is……wat zouden jullie doen mijn man zei ik bel gelijk op maar ik wilde dat niet.

ondanks dat allemaal voel ik me toch wel ok weet me er alleen op die momenten even geen raad mee snap je..

Groetjes Corina

#3102657 Quote

Hoi,

BELLEN!!!! Je eigen voorgeschiedenis is ook niet florisant. En stress is nu zeker niet goed. (kan vroeggeboorte veroorzaken)  Je kunt beter 10 keer voor niks bellen als 1 keer te laat!

Succes!
    Groetjes, Cathy

#3102660 Quote

He Corina,

Altijd bellen! Wij hebben ook gewacht met bellen (wee-achtig gevoel maar ik was pas ruim  29 weken zwanger dus kwam een bevalling niet in ons op) en als we een uur later hadden gebeld was onze zoon op de A1 ter wereld gekomen. Bellen, laat je nog ff horen hoe het is gegaan?

#3102665 Quote

Hee Corina,
    Ik snap je nzekerheid wel en je wilt niet "overbezorgd" lijken, maar ik zelf zou ook bellen hoor. Ook in het weekend, gewoon doen. Misschien is het iets heel onschuldigs geweest, misschien waren het "heftige" harde buiken, maar dat weet je pas als je het er met een deskundige over hebt gehad.
    Hee meid, sterkte met je moeder, je schoonmoeder en uiteraard met je zwangerschap.
    Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
    Patricia

#3102761 Quote

thnxxxxxx meiden op jullie aanraden heb ik dus zaterdag toch de H.A.P. gebeld en ben direkt door gestuurd naar de gyn. daar aangekomen aan de ctg gelegd en ben opgenomen…..de harde buiken bleven aan houden en heb inwendige echo gehad en dergelijke…….mijn baarmoedermond was gelukkig nog gesloten en had dus geen ontsluiting al was de baarmoedermond wel weker dan normaal……kmoest even blijven ter obervatie omdat mijn geschiedenis idd niet goed is te noemen.
    gister zou ik naar huis mogen maar kreeg dus te horen dat het ondanks alles toch beter was nog een nachtje te blijven. vandaag weer ctg gehad en inwendige echo en daardoor mocht ik naar huis met een paar regels die ik moet volgen.en om de week op controle komen ipv om de 3 of 4.maar goed ik voel me weer iets beter en wilde het jullie toch even laten weten dat idd bellen nooit te vroeg is dus als er iets is echt gewoon bellen.

Groetjes Corina 27weken

#3102770 Quote

Hoi,

Fijn om nog even te horen hoe het nou verlopen is. Blij dat je gebeld hebt! Gelukkig  lijkt het allemaal mee te vallen. Maar pijn is niet goed, en kun je idd beter laten nakijken. Ik hoop dat je zwangerschap verder goed blijft verlopen. Neem de rust. En fijn dat ze je goed in de gaten houden.

Groetjes, Cathy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct