Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287723 Vreselijke Buikijn

• Auteur

hoi,

wat ik vannacht nu weer meemaakte… ik werd om 04.00 u. wakker, had een btje buikpijn, heb ik wel eens vaker. de vk zei dat dit kwam doordat mn darmen wat van streek waren.. oke.. ik werd dus wakker van de buikijn en moest plassen. eenmaal op het toilet, hoefde ik niet echt meer te plassen maar de buikpijn werd steeds erger! hartstikke zeer!! ik ben maar op de grond gaan liggen (btje raar) viel ook flauw.. zweten als een gek en de buikpijn was er nog. mn vriend heeft me weer in bed geholpen. was heel erg misselijk en duizelig. na 5 min. was de buikpijn helemaal weg. ik was heel erg overstuur. ik dacht echt dat ik nu een miskraam zou krijgen (ben nu 6 weken zwanger) maar ik had geen bloedverlies ofzo..ik ben zo geschrokken!! nu is alles weer gewoon en voel ik me wel raar in mn buik maar dat had ik al (de hormonen spelen op en de banden van de baarmoeder groeien, zei de vk).

wie heeft dit ook wel eens gehad? en wat zou het kunnen betekenen?

Alvast bedankt.

Groetjes Arianne

#3102690 Quote

Hoi Arianne.
    Ik heb dat ook gehad in het begin van mijn zwangerschap! Ontzettende buikpijn,zweten etc.Ik heb toen de dokterspost gebeld (was in het weekend) die zeiden: o ja dat is een miskraam,kunnen wij niks aan doen. Uiteindelijk heb ik de verloskundige gebeld en die zei dat waarschijnlijk mijn baarmoeder heel hard aan het groeien was,je kunt dat zelfs vergelijken met een wee,nou dan weet jij ook wat ons nog te wachten staat!!
    Je kunt er niks aandoen,afwachten tot het weer over gaat,bij mij duurde dat ongeveer 20 minuten. Succes met de zwangerschap en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!
    Groetjes Mikkie.

#3102692 Quote

Heel naar, ik herken dit! Had dit ook aan het begin van mn zwangerschap!
    Ben nu 37 wkn dus maak je niet druk om een (beginnende) miskraam of iets anders naars!
    Je lichaam is zo druk bezig met alles in orde te maken om een nieuw mensje in je te laten groeien, dat t m blijkbaar af en toe even teveel wordt!
    Je weet nu hoe het voelt, wat ik deed als ik het aan voelde komen ging ik alvast op de grond liggen, ik had het liefst een koude vloer en blijf dan gewoon maar even liggen tot je het voelt zakken!
    Als ik me beter voelde nam ik een pakje appelsap o.i.d. om weer even mn suiker aan te vullen, dat hielp altijd erg goed!
    Hoop dat je wat hebt aan deze tips! Succes!
    Liefs L81

#3102693 Quote

oohh, dank je wel, ik hoop dat het bij mij dan ook zo is! en als dit lijkt op een wee?! poeha.. dat wordt nog wat dan straks.. hihi maar ik heb er alles voor over. ik heb hier zo naar verlangd en ik ben er helemaal klaar voor! dus ik hoop niet dat het fout gaat.. het blijft spannend, zeker tot de 1e echo en die heb ik pas 21 nov!!

bedankt he, voor je advies.

groetjes arianne

#3102899 Quote

Fijn zo'n forum!
    Vandaag heb ik me ook zorgen lopen maken. Heb wel vaker last van buikpijn gehad (ben nu 7 wkn) en had al gelezen dat het erbij hoorde, maar vandaag was het echt erg! Ben niet van de paracetamol, maar heb toch maar genomen.
    Omdat ik helemaal geen bloedverlies heb, dacht ik, o jee, wat is dit nu weer…

Dus net verloskundige gebeld. Die zei dat sommigen het niet voelen en anderen weer wel…dat de baarmoeder inderdaad aan het groeien is…en hoe!!

Volgende week mag ik naar de VK, alleen nog even wachten op de echo (11 nov) Jeetje wat duurt dat lang!

Sterkte!!

#3102911 Quote

Heb zo''n zelfde gevoel.. Vandaag net positief getest.. ben nu iets meer als 4 weken zwanger…

Heb steeds een soort kramp gevoel   net als je ongesteld moet worden.. maar dan erger.. gigantisch. Tis meestal maar even.. maar doet echt heel erg pijn..

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct