Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287726 Hellup Ik Trek Het Ff Niet Meer

• Auteur

Sorry maar ik moet echt ff klagen word echt beetje gek  Ik ben nu 30 weken en 4 dagen en heb de hele dag door keiharde pijnlijke buiken voelt echt niet lekker en als ik een harde buik heb dan breekt het zweet me echt uit. Heb hier nu 3 dagen last van en ben ondertussen doodmoe. S' nachts kan ik zelfs niet slapen van de harde buiken en dat breekt na 3 nachten van onegeveer 3 uurtjes slapen echt wel op, vooral als je al een ukkie hebt rondlopen van 3 die ook erg vervelend is op het moment en heel veel aandacht opeist. Ik heb vorige week al aan het ctg gelegen omdat ik de kleine een stuk minder voelde bewegen en toen bleek dat alles goed was ze is alleen anderhalve week te klein. Ik weet nu niet of ik weer de verloskundige moet bellen voel me eigen zo een zeikerd maar ik hou dit niet lang meer vol!!!Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt nergens last van en mijn liep ik zelfs tot 10 dagen overtijd dus kan me haast niet voorstellen dat ik nu eerder zou bevallen ofzo. Mijn kleine meisje ligt nu nog wel in een stuit en mijn vorige bevalling was een keizersnede en heb het gevoel dat de kleine nu steeds tegen mijn litteken trapt zo voelt het in ieder geval en dat doet ook echt pijn!!En dan nog eens die huilbuien omdat ik zo vermoeid ben en door de hormonen ik word echt helemaal gek. Wil mijn lieve vriend ook niet te vaak belasten door hem het huishouden over te laten nemen want hij werkt al zoveel( ook al zou hij het met liefde doen hoor) al met al voel me gewoon zo ellendig mischien heeft iemand nog tips voor me??Zit nu ondertussen weer te janken, maar het lucht wel op ff mijn verhaal te delen. Thanx voor het lezen van mijn gezeur en sorry dat ik jullie lastig val

Dikke x en knuffel van liekje
    mama van joy(3) en 30/4 van nrtje twee

#3102724 Quote

ik begrijp wel wat je bedoeld ik ben nu 40 weken en ben het echt hellemaal zat maar de weken duurde soms echt lang en het is ook zwaar maar heb zelf wel huis houding gedaan ik kijk er nu echt naar uit om de baby in mn armen te hebben en de huil buien dat zijn je hormonen groetjes majorie

#3102725 Quote

Hoi

ik heb niet zoveel klachten als jij gehad maar ik heb ook erg veel slaapproblemen gehad en ik heb ze nu nog.

Ik geef je 1 tip, ik heb tot 1 maand voor de uitgerekende slaappillen gehad. Je mag ze niet elke nacht innemen maar wel om de nacht. Ik heb er erg veel baat bij gehad en de kleine heeft e geen hinder van.

Neem morgen, straks, ff contact op met je dokter.

Groetjes

Hetty

#3102730 Quote

Hoi Liekje,

Ik heb met je te doen hoor. Die hormonen zijn vreselijk, zeker als je al doodop bent zoals jij. Als ik moe ben ga ik ook altijd meteen brullen, dat is heel normaal ( maar wel vervelend )

Wat betreft die harde buiken; je moet  gewoon je verloskundige bellen. Die wordt waarschijnlijk alleen maar boos als je niet belt. 3 dagen harde buiken lijkt me niet goed. Zeker  niet voor  je rust. Waarschijnlijk moet je heel veel rust nemen. Dat huishouden zou ik even niet meer doen. Je man doet het graag voor je, laat hem het maar even doen. En niet schuldig voelen daarover hoor. Hij heeft op dit moment even meer energie. Bovendien doet hij het dan niet alleen voor jou maar ook voor jullie kindje.

Dus: verloskundige bellen en geen huishouden meer.
    Sterkte meid en doe rustig aan. Nog even volhouden.

Liefs Juffie

#3102763 Quote

He meid, harde buiken, da's minder.
    Misschien een tip. Ik ben onderhand bevallen maar ik ging altijd ff lekker in bad of onder een warme douche. ik merkte dat mijn dochter daar ontspannen van werd en dus ontspande mijn buik ook meer.

Meid nog ff volhouden en we denken aan je

gr lies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct