Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287730 Aan Jullie Zwangeren Ben Ik Zwanger Of Toch Niet

• Auteur

Hoi ik ben Beppie,

Heb een vraagje voor jullie zwangeren.

Mijn nod was 18-10 maar zaterdag nega test gedaan.

Nu had ik week voor nod woensdag t/m  zondag bruine afscheiding zondag wel veel en daarna niet meer. Dus de 16e (maandag) was het weg. EN ook niet meer teruggeweest.

Heeft iemand dit van jullie ook gehad en was toch zwanger ik weet het even niet meer. Heb al 3 testen gedaan. Of moet ik later gaan testen??

Ik heb nergens last van geen krampen, zere borsten niets!!!!

#3102767 Quote

daar hoef je ook geen last van te hebben hoor dat zegt niks .
    maar ik raad je aan nog 5 dagen te wachten en is het dan nog negatief ja dan denk ik dat het niet zo is maar ik heb ook langer gewacht met testen ik had na 3 dagen getest die was negatiev toen heb ik een week gewacht en die was positiev.
    ik had ook geen last van zere tepels wel last van [buikramp soort ongesteld heids pijn.
    maar dat heeft ook niet iedereen .
    je kan met zwangerschap nooit echt zeker worden van anderen want het is bij ieder verschillend.
    maar probeer het over 5 dagen nog eens oke.
    ik zal voor je duimen laat het wel effe weten he
    groetjes vero

#3102808 Quote

Hoi Beppie,
    Ik sluit me aan bij Vero, wacht nog even af. En als het erg lang duurt dat je negatief blijft testen, ga dan even naar de huisarts.
    Succes ermee.
    Laat je nog even wete hoe het afloopt?
    Patricia 34+2

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct