Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287732 A S Vader Heeft De Kuierlatten Genomen Nu Dus Alleenstaande A S Mamma

• Auteur

Hoi Meiden,

De a.s. pappa is weg………….. hij was in de eerste instantie enthousiast maar drong de laatste paar weken toch aan op een abortus. Dit heb ik pertinent geweigerd………. ik red het dan wel alleen. Hij is er nog niet aan toe zei ie, om vervolgens na twee weken al een andere vriendin te hebben. Pffffffffffff. beetje pijnlijk wel………… ik moet het nu dus alleen gaan doen. Hij wil heel graag afstand van zijn rechten/plichten tekenen want hij wil er helemaal NIETS mee te maken hebben…………… sjonge jonge hoe kan je zo over je eigen kind denken ? Ben nu her en der info aan het inwinnen, want hij heeft het kind niet erkent dus heeft nu nog geen rechten/pichten. Om eerlijk te zijn ben ik nu ook wel klaar met hem. Zijn ware IK is heel erg omhoog gekomen en met zo een man kan ik echt niet leven. Ik wil mijn kind ook geen vader geven die geen flikker met zijn kind te maken wil hebben. Moeilijk allemaal.

Sorry, beetje onsamenhangend verhaal geworden, maar moest het even kwijt…..

Bianca

#3102771 Quote

Nou meid. Wat een een ellende!!

En wat een EIKEL!

Je KAN het ook alleen. Je hebt groot gelijk dat je zo'n wonder niet opgeeft voor hem.

Sterkte!

#3102774 Quote

hoi
    ik vind ook dat je groot gelijkt heb je kan het ook wel zonder hem en inderdaat wat heeft zoon kleintje nou aan zo vader.
    groetjes pat

#3102780 Quote

Hoi,

Dit is nu echt een geval van wel de lusten maar niet de lasten.
    Nou geloof me die gaat echt nog weleens spijt krijgen van zijn beslissing hoor.
    Geef je groot gelijk dat je die kleine gewoon lekker houd.
    Heel veel sterkte en geniet maar lekker dubbel van je kleine wonder.

groetjes
    angel 23w 5d

#3102781 Quote

Ojee wat erg!! Ik hoop dat je een beetje steun hebt in je omgeving.
    Ik wens je heel veel sterkte!! Wel een beetje genieten van je zwangerschap hè,en ik hoop dat je snel weer met iemand anders gelukkig word!
    Groetjes Mikkie.

#3102789 Quote

Dat is goed mis dan,hopelijk heb je een fijne familie of vrienden om je heen die zul je denk ik hard nodig hebben.
    Maar inderdaad aan zo'n onvoolwassen kerel heb je niks,en je kind ook niet.Ik denk wel dat je je heel goed moet realiseren dat je het niet gemakkelijk gaat krijgen,heb het van heel dichtbij meegemaakt.
    Geef je kindje maar jouw waarden en normen mee,en niet die van de vader!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102790 Quote

Ik hoop inderdaad voor je dat je familie en vrienden hebt die je goed kunnen steunen de komende tijd. Wat een slap figuur zeg. Kan me voorstellen dat je niet wilt dat hij een band krijgt met je kindje. Wat ik wel zou doen is hem laten betalen voor het kind. Hij heeft het toch verwekt of niet soms? Ik heb dit voor je gevonden:

De biologische vader (dus de verwekker) van jouw kind is tot het kind 18 jaar wordt, verplicht bij te dragen in de kosten van verzorging en opvoeding. Voor kosten van levensonderhoud en studie is hij verantwoordelijk tot het kind 21 jaar wordt. Indien de vader dit weigert of indien hij ontkent de vader van jouw kind te zijn, kan jij een vaderschapsactie starten. Dit betekent dat jij de vader via de rechter kan verplichten om alimentatie te betalen.

• De vaderschapsactie heeft geen gevolgen voor de juridische band tussen de vader en je kind, dus de actie zorgt er niet voor dat de vader je kind erkend. Alleen dat hij verplicht wordt om alimentatie of onderhoud te betalen.
  •   

Heel veel sterkte de komende tijd.

groetjes Danique
    35w0d

#3102791 Quote

hoi bianca 1 troost je bent niet de enige ik ben nu 35 weken en 3dagen zwanger en de papa had bij 12 weken al opgegeven ik kon in mijn kindje stikke en bla bla hij heeft me hardhandig de deur uit gegooit.
en dat na een relatie van 3 jaar !!!
maar beter af zonder hem heb genoeg steun van familie en vrienden dus dat is wel fijn.
en alleenstaand moeder zijn heeft ook zo z,n voordelen hoor!!.
haha:P

ik wens je een hele goede zwangerschap toe en geniet er maar van.
en hij verliest iets moois en jij hebt het lekker helemaal voor je zelf!!

kussies vero

#3102818 Quote

Hoi,
Wat een klotenkerel is dat zeg!!!! Beter zonder dan met zo'n een lijkt me. Toch?
Maar goed je zit er nu nog middenin en het doet toch pijn…
Voel wel met je mee. Ik zou ook niet meer willen dat hij de kleine erkent.
Tuurlijk, eigenlijk moet hij meebetalen aan de opvoeding. Dat staat in de wet.
Alleen als hij dat doet, kan hij alsnog een omgangsregeling eisen als hij van gedachten
verandert. Misschien pas over een paar jaar. Maar het kan wel.
Ik hoop dat je toch een fijne zwangerschap hebt en dat je heel veel lieve mensen om
je heen hebt die je steunen. Wij zijn er iig voor je!
Liefs Melanie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct