oh ik kan me vorstellen dat dat een verrassing is, denk je een jongen te krijgen is het toch een meid. Ac ja ook wel weer lek voor 'later' om te vertellen op de verjaarsvisiste of bij het huwelijk (HIHI)
Bij mijn eerste hebben we geen echo gehad, dat was toen nog niet zo. de VK zei toen wel dat zij dacht dat het een meid werd, vanwege het snel kloppen van het hartje. Totaal niet wetenschappelijk maar ze had wel gelijk.
Nu bij de tweede gaf de VK aan dat zij dacht dat et een knul werd ook weer vanwege het hartje (nog steeds niks wetenschappelijks hoor zei ze zelf ook al) Een week later hadden wij de 20 weken echo. We wilden het dit keer wel erg graag weten dus we vroegen of ze het kon zien. eerst zei ze: nee, hij ligt verkeerd en de navelstreng ligt ervoor. Toen zei ze ineens: oja ik denk dat ik het kan zien.Volgens mij is het een jongen.
Om er vervolgens aan toe te voegen: maar helemaal zeker weet je het pas als het geboren is.
Al met al gaan wij er dus wel min of meer vanuit dat het een knul wordt, maar ik durf er niet voor de volle honderd procent voor te gaan. Ik heb dus toch heel veel neutrale dingen gekocht. Het zal mij ook echt niet verbazen als er een meid uit zou komen. Nog even eduld dus maar.
Mirjam
31 weken en 3 dagen