Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

287735 Klopte Het Geslacht - pagina 2

• Auteur

oh ik kan me vorstellen dat dat een verrassing is, denk je een jongen te krijgen is het toch een meid. Ac ja ook wel weer lek voor 'later' om te vertellen op de verjaarsvisiste of bij het huwelijk (HIHI)

Bij mijn eerste hebben we geen echo gehad, dat was toen nog niet zo. de VK zei toen wel dat zij dacht dat het een meid werd, vanwege het snel kloppen van het hartje. Totaal niet wetenschappelijk maar ze had wel gelijk.

Nu bij de tweede gaf de VK aan dat zij dacht dat et een knul werd ook weer vanwege het hartje (nog steeds niks wetenschappelijks hoor zei ze zelf ook al) Een week later hadden wij de 20 weken echo. We wilden het dit keer wel erg graag weten dus we vroegen of ze het kon zien. eerst zei ze: nee, hij ligt verkeerd en de navelstreng ligt ervoor. Toen zei ze ineens: oja ik denk dat ik het kan zien.Volgens mij is het een jongen.

Om er vervolgens aan toe te voegen: maar helemaal zeker weet je het pas als het geboren is.

Al met al gaan wij er dus wel min of meer vanuit dat het een knul wordt, maar ik durf er niet voor de volle honderd procent voor te gaan. Ik heb dus toch heel veel neutrale dingen gekocht. Het zal mij ook echt niet verbazen als er een meid uit zou komen. Nog even eduld dus maar.

Mirjam
    31 weken en 3 dagen

#3102885 Quote

oh ik kan me vorstellen dat dat een verrassing is, denk je een jongen te krijgen is het toch een meid. Ac ja ook wel weer lek voor 'later' om te vertellen op de verjaarsvisiste of bij het huwelijk (HIHI)

Bij mijn eerste hebben we geen echo gehad, dat was toen nog niet zo. de VK zei toen wel dat zij dacht dat het een meid werd, vanwege het snel kloppen van het hartje. Totaal niet wetenschappelijk maar ze had wel gelijk.

Nu bij de tweede gaf de VK aan dat zij dacht dat et een knul werd ook weer vanwege het hartje (nog steeds niks wetenschappelijks hoor zei ze zelf ook al) Een week later hadden wij de 20 weken echo. We wilden het dit keer wel erg graag weten dus we vroegen of ze het kon zien. eerst zei ze: nee, hij ligt verkeerd en de navelstreng ligt ervoor. Toen zei ze ineens: oja ik denk dat ik het kan zien.Volgens mij is het een jongen.

Om er vervolgens aan toe te voegen: maar helemaal zeker weet je het pas als het geboren is.

Al met al gaan wij er dus wel min of meer vanuit dat het een knul wordt, maar ik durf er niet voor de volle honderd procent voor te gaan. Ik heb dus toch heel veel neutrale dingen gekocht. Het zal mij ook echt niet verbazen als er een meid uit zou komen. Nog even eduld dus maar.

Mirjam
    31 weken en 3 dagen

#3102884 Quote

Mirjam
    31 weken en 3 dagen

#3102883 Quote

Nu bij de tweede gaf de VK aan dat zij dacht dat et een knul werd ook weer vanwege het hartje (nog steeds niks wetenschappelijks hoor zei ze zelf ook al) Een week later hadden wij de 20 weken echo. We wilden het dit keer wel erg graag weten dus we vroegen of ze het kon zien. eerst zei ze: nee, hij ligt verkeerd en de naelstreng ligt ervoor. Toen zei ze ineens: oja ik denk dat ik het kan zien.Volgens mij is het een jongen.

Al met al gaan wij er dus wel min of meer vanuit dat het een knul wordt, maar ik durf er niet voor de volle honderd procent voor te gaan. Ik heb dus toch heel veel neutrale dingen gekocht. Het zal mij ook echt niet verbazen als er een meid uit zou komen.

#3102878 Quote

ons werd zonder aarzeling of twijfel medegedeeld dat het een jongen is.ik zal denk ik van mn stokje vallen van verbazing als het toch een meisje is
    groetjes kari

#3102876 Quote

Hallo dames,

Bij de eerste zwangerschap was ik veels te nieuwsgierig en heb ik dmv pretecho gekeken wat het werd het zou een jongen worden en het klopte.
    Nu bij deze zwangerschap wilde ik het weer weten dus heb het bij de 20 weekse echo gevraagd daar zeiden ze dat het weer een jongen zou worden, en heb ook nog een 3d echo gehad daarop zag je ook duidelijk dat het een boy werd je zag de balletjes en het slurfje hangen. Dus dan heb ik straks waarschijnlijk 2 boys.

gr. debora

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102862 Quote

hallo
    bij de eerste wouden we t niet weten omdat t een verassing moest zijn.
    t werd een meid!!!
    bij de 2e konden ze t niet zien bij 19 weken echo…helaas
    maar t werd wederom een meid!!!!
    bij de 3e konden ze t niet zien bij de gyn maar hebben we later een pretecho laten maken omdat we toch wel nieuwsgierig waren vanwege we al 2 meiden hadden want t zou worden en ja hoor ze zei t word een jongen!!!
    en t werd???? een jongen!!!!
    nu bij de 4e konden ze t weer niet zien vanwege dat hij/zij de beentjes over elkaar geslagen had en zo niete cht duidelijk was wat t kon worden…
    ze vermoede wel een meisje maar kon t niet met zekerheid zeggen dus wetenw e nog niks hihihi
    maarja t maakt me nu ook niet zoveel uit zolang t maar gezond is en als t goed is hoef ik niet lang meer en dan hebben we ons wondertje in onze armen en dan is ons gezin compleet…
    heel veel succes jullie allemaal
    groetjes bianca
    39wk+1dg
    4e kindje

#3102940 Quote

Hoi hoi,

Mij hebben ze vol overtuiging verteld dat het een meisje wordt. We hebben veel roze dus als het toch en jongetje wordt moet alles opnieuw, ook geen man overboord.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen