Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287740 Wanneer Kun Je Het Hartje Zien

• Auteur

Even een vraagje (voor de zoveelste keer !!!)
    ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger en volgende week dinsdag 31 oktober mag ik voor de eerste echo !
    is er dan al een mogelijkheid dat je dan al een soort van hartje kunt zien ?
    Of ben ik dan veel te vlug en ongeduldig ?!?

groetjes
    Jolanda

#3102823 Quote

Hoi,

Als het goed is kunnen ze het al zien. Ik ben zelf met 6 weken en 4 dagen voor de eerst echo geweest, en toen konden ze het al zien kloppen.

Veel Succes

#3102842 Quote

Wij hadden met 7 weken en 2 dagen de eerste echo, en zagen het hartje toen prachtig kloppen. Bij ons wachten ze het liefst tot de 7e, 8e week voor een eerste echo omdat je er dan vanuit kunt gaan dat het hartje te zien moet zijn.

Bianca, morgen 22 wk

#3102847 Quote

hallo jolandaatje,

ik ben net zo ver als jouw zwanger!!!!
    leuk zeg, ik ben ongeveer 18 juni 2007 uitgeteld.
    en wil ook zo snel mogelijk een echo, vanwege nare herinneringen
    nou veel plezier met je echo!!!
    en geniet van je zwangerschap!!!!
    liefs zonneveld

#3102851 Quote

Hoi Jolanda,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk, ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen, scheelt maar 1 dag. Ik heb as donderdag mijn eerste echo en dan ben ik 5 weken en 5 dagen. Ik zit dus met dezelfde vraag, zal ik dan al iets van een hartje kunnen zien. Ik hoop het wel, maar dat zal denk ik echt op het randje zijn van wel of niet. Want als je 5 weken bent en je zit dus in je 6de  week, aan het eind van die week zou het hartje moeten gaan kloppen. Het verschilt denk ik ook per zwangerschap. Op een andere forum was ook zo'n vraag en de een kon wel een hartje zien bij 6 weken en de ander weer niet. Maar jij bent dan 6 weken en 4 dagen, dus ik denk wel dat jij een hartje zult zien. Ik laat je wel weten als ik donderdag mijn echo hebt gehad wat mijn ervaring is

Groetjes Mariska.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct