Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287741 Nieuw Hier En Need Help

• Auteur

Hoi allemaal
    Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen.Ik ben 28 jaar oud en zwanger van de derde.Thuis lopen nu twee jongens rond een van 4 en een van bijna 7.Ben benieuwd wat we nu gaan krijgen.
    Mijn vraag is eigenlijk hoe ik zo'n tijdbalk kan gebruiken.We hebben hem wel op de site aangemaakt,maar ik kan er verder niets mee.HELP
    Groetjes jes

#3102849 Quote

Er is vorige week en twee weken geleden ook een item ovver geweest. Babybanner. Die zou je kunnen opzoeken. Daar kun je lezen hoe het moet.
    als je de banner bij babybrabbel hebt gemaakt, moet je hem kopiëren als HTML en dan plakken, dat is het eigenlijk.
    Groetjes,
    Patricia
    Oh, ja, ik heb mijn banner niet gekopieerd, dus ik kan hem nu niet plakken, hihi, maar ik ben 34 weken en 2 dagen, tweede kindje.

#3102850 Quote

Vergeet ik je te feliciteren met je zwangerschap! Sorry, maar bij deze dan. Van harte met je zwangerschap en hopelijk verloopt alles voorspoedig.
    Patricia

#3102858 Quote

hallo!
    ja idd bij babybrabbel is t zo gedaan en alles wijst zich vanzelf hoe je t moet doen..
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap zelf ben ik zwanger van nr 4!!!
    heel veel succes
    groetjes bianca

#3102859 Quote

Hoi Jes,
    Van harte met je zwangerschap!! Leuk hoor 3. Zou ik ook wel willen maar daar zijn
    we nog niet over uit. Ik ben nu zwanger van nr 2. We hebben al een zoon van 2jr.
    Ben ook heel benieuwd wat het wordt. Maar ja dat duurt nog zo lang he?
    Wil het ook nog niet weten. Ik zie het wel bij de geboorte.. Blijft er tenminste nog
    iets een verrassing. Helemaal omdat ik bij de gyn loop. Dan is het gelijk allemaal al
    zo medisch.. Maar goed het is niet anders.
    Heb maandag mijn eerste echo gehad en over 3wkn weer een. Leuk man om te zien!
    Het is en blijft toch een wonder.
    Geniet er lekker van.
    Liefs Melanie (10wkn 2dgn)

#3102873 Quote

Hoi,

Ik heb ooit een soort handleiding geschreven, hij staat op de thread "leuke banner." die Gea ooit is begonnen: hier.

Veel succes ermee!
    ~Hilde

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct