Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287742 Een Nieuwe Zwangere

• Auteur

Hallo, allemaal
    Bij deze wil ik iedereen feliciteren met haar zwangerschap.
    Ik zal me even voorstellen ben verhuisd naar dit forum omdat ik net weet dat ik zwanger ben. Ik ben 26 jaar en inverwachting van de eerste.
    Ik heb bijna geen klachten de enige die ik heb, dat ik een bijhoorlijk pijnlijk menstruatie gevoel heb in mijn buik en rug. Ik weet dat het er bij hoort maar wordt er soms wat onzeker van.wie herkent dit of heeft het ook. liefs

#3102836 Quote

hallo lin,

van harte gefeliciteerd meid!!
    ik ben zelf ook zwanger, nu ongeveer 6 weken.
    heel pril dus!
    maar ook ik heb inderdaad menstruatie pijn en rugpijn.
    wil niet zeggen dat er iets niet goed gaat.
    kan ook de innesteling zijn.
    maar ik heb 5 maanden geleden een kindje verloren.
    had toen ook met de 5 weken kramp( wel behoorlijk heftig)
    en het kindje is toen met de 8/9 weken overleden.
    en ik kwam daar pas met de 12 weken achter, via een echo.
    is toen operatief weggehaald.
    ik wil je absoluut niet bang maken!!!
    dat is niet mijn bedoeling. maar als de kramp heel heftig word (hoef je nog geen eens bloed te verliezen) ga dan toch naar je huisarts.
    jouw intstinkt laat je niet in de steek( moeder gevoelens)
    maar als het gewoon een klein beetje een menstruatie gevoel geeft, kan dat volgens mij geen kwaad!!!!
    hebben veel vrouwen, kijk maar eens op andere sites.
    nou meid het aller beste, en het komt gewoon goed!!
    voel het aan m'n eigen vruchtwater hahaha!!!!
    geniet van je zwangerschap, het is een groot wonder!!
    en maak je eigen niet te druk!!!
    liefs nz

#3102864 Quote

hallo meiden!!!
    ik wil jullie alleen maar ff feliciteren met jullie zwangerschap en heel veel succes wensen.
    maak je niet al te druk over die zeurende pijn want t hoeft niks voor te stellen en als je t niet vertrouwt bel je je vk of je huisarts ff voor de zekerheid.
    nou succes…
    groetjes bianca

#3102865 Quote

hallo meiden!!!
    ik wil jullie alleen maar ff feliciteren met jullie zwangerschap en heel veel succes wensen.
    maak je niet al te druk over die zeurende pijn want t hoeft niks voor te stellen en als je t niet vertrouwt bel je je vk of je huisarts ff voor de zekerheid.
    nou succes…
    groetjes bianca

#3102866 Quote

oeps sorry iets verkeerd gegaan was niet dubbel bedoeld hahahaha
    ach ja foutje…

#3102867 Quote

oeps sorry iets verkeerd gegaan was niet dubbel bedoeld hahahaha
    ach ja foutje…

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102868 Quote

weet nie wat me pc heeft maat zet dr nu al alles dubbel op hahaha
    sorry was een foutje
    bianca

#3102879 Quote

Hallo meiden,

Ik ken het gevoel. Ben net 5weken + 1 dag zwanger van mijn eerste kindje. Als ik niets voel maak ik me zorgen of dat wel klopt en als ik wel wat voel vraag ik me ook af of het wel goed is. Nou ja, dit klinkt een beetje overdreven, maar het wisselt een beetje met de dag hoe ik me voel.
    Mijn voornaamste klacht is ook regelmatig menstruatie achtige buikkrampen. Maar ook niet continu de hele dag. Verder heb ik ook wel wat gespannen borsten, wat vage misselijkheid af en toe en wat last van mijn darmen. Maar dit zijn allemaal heel lichte klachten die er soms wel en soms niet zijn.
    Als ik zo rondlees op het forum, zijn de klachten die iedereen heeft ook heel wisselend. Dit wilt niet altijd zeggen dat het niet goed is als je geen klachten hebt of juist heel veel.

Maar ja, ik weet het ook niet allemaal precies. Is tenslotte mijn eerste zwangerschap, dus ik laat alles maar een beetje over me heen komen en wacht met smart op mijn eerste echo (over 4 weken)!

Nou succes allemaal, en probeer niet teveel te piekeren. Ondanks de prille zwangerschap probeer ik er toch ook wel heel erg van te genieten.
    groetjes Marieke

#3102897 Quote

Bedankt voor de reacties, ben nu wel gerust gesteld.
    Ik moet er nu maar eens van genieten!
    groetjes linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct