Hallo meiden,
Ik ken het gevoel. Ben net 5weken + 1 dag zwanger van mijn eerste kindje. Als ik niets voel maak ik me zorgen of dat wel klopt en als ik wel wat voel vraag ik me ook af of het wel goed is. Nou ja, dit klinkt een beetje overdreven, maar het wisselt een beetje met de dag hoe ik me voel.
Mijn voornaamste klacht is ook regelmatig menstruatie achtige buikkrampen. Maar ook niet continu de hele dag. Verder heb ik ook wel wat gespannen borsten, wat vage misselijkheid af en toe en wat last van mijn darmen. Maar dit zijn allemaal heel lichte klachten die er soms wel en soms niet zijn.
Als ik zo rondlees op het forum, zijn de klachten die iedereen heeft ook heel wisselend. Dit wilt niet altijd zeggen dat het niet goed is als je geen klachten hebt of juist heel veel.
Maar ja, ik weet het ook niet allemaal precies. Is tenslotte mijn eerste zwangerschap, dus ik laat alles maar een beetje over me heen komen en wacht met smart op mijn eerste echo (over 4 weken)!
Nou succes allemaal, en probeer niet teveel te piekeren. Ondanks de prille zwangerschap probeer ik er toch ook wel heel erg van te genieten.
groetjes Marieke