Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287743 Help Ik Heb Een Vraag

• Auteur

heey
    ik heb   een vraagje..ik was deze week in mn 1ste week van mn pil en ben um zaterdag vergeten en heb zondag geklust.. nou kwam ik zondag avond erachter dat ik de pil vergeten was… en nou heb ik een heel klein beetje oud bloed gevloeid maar kan het nou zijn dat ik zwanger kan zijn ??? en zal ik dan gewoon doorgaan met de pil tot het eind en als ik dan nie ongi word een test doen of wat?….
    alvast bedankt

#3102860 Quote

Hoi,
    Als ik jou was zou ik gewoon door gaan met de pilstrip. Kan geen kwaad en als je
    niet ongi wordt. Kun je idd even een test doen. De kans dat je zwanger bent is wel
    aanwezig maar heel erg klein. Wil je zwanger worden dan?
    Liefs Melanie

#3102912 Quote

ik denk niet dat je zwanger bent het duurt meestal een hele poos voor dat de pil is uitgewerkt dus maar ja je weet maar nooit natuurlijk.
    maar zou je strip niet afmaken als ik jou was als je wel zwanger bent is dat namelijk niet goed voor de   baby .
    heb dit gehoord van mijn huisarts beter niet slikken wachten op je menstruatie.
    kussies vero

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct