Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287744 Wonderolie

• Auteur

Hallo allemaal,
    Even jullie mening horen,ik ben nu 39 weken zwanger en heb sinds 27 weken al een buik alsof ik 9 maanden ben(door teveel aan vruchtwater).Dus op dit moment heb ik er echt genoeg van,alles doet pijn,ik lijk wel helemaal opgerekt te zijn.
    Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik nergens last van, maar nu ben ik net een vrouw van 90.
    Vandaag zei de verloskundige dus weer dat de baby echt nog niet komt,kan kloppen want bij de eerste heb ik ook 1,5 week langer gelopen.Maar dat zie ik me dus nu echt niet doen,dus ben ik me aan het bedenken om wonderolie te gaan gebruiken.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik wil niet zeurderig overkomen maar ik vind het gewoon genoeg geweest.
    Ik weet wel dat de natuur zijn werk doet maar ik wil gewoon weten wie er hiermee ervaring heeft.

Groetjes

#3102857 Quote

hallo en een goeie morgen!
    ik heb dr zelf geen ervaring mee met wonderolie maar heb wel op een ander forum gelezen dat iemand t gebruikt heeft en t afraad om te gebruiken..
    ze heeft er schijnbaar een slechte ervaring mee want ze had zoveel pijn dat t niet uit te houden was en niks geen weeen of wat dan ook dat de bevalling aankondigt.
    t enige wat t deed was de darmen reinigen bijd r maar de bevalling was niet in zicht.
    t is natuurlijk ieder voor zich maar dacht laat t je wel ff weten en de keus is antuurlijk aan je zelf..
    kan me best indenken dat je t beu bent ik loop zelf ook al met een enorme buik vanaf eenw eek of 20 en dacht iedreen dat r twee in zaten zo groot was me buik.
    maarja nog ff en ik heb zoiets t komt wanneer t komt wel t liefste vandaag dan morgen maarja je hebt t niet voor t zeggen he…
    ik ga dr zelf zeer zekers niks voor gebruiken om t op gang te laten komen ik wacht mijn beurt wel af.
    druit komt t toch wel
    ik wens je veel succes verder met de laatste loodjes
    groetjes bianca
    39wk+1dg
    4e kindje

#3102874 Quote

Ik kan me voorstellen dat je er op dit moment he-le-maal geen zin in hebt, maar sex schijnt te helpen :-). In sperma zit een stofje dat helpt de baarmoedermond te verweken, en een orgasme kan de weeen op gang brengen.

Andere "huismiddeltjes"  die je kan proberen: verse ananas eten (ook het hart, wat je normaal gesproken weggooit), en lekker in bad. Misschien kan badderen je ook helpen je eventjes wat beter te voelen?

Heeeeeel veel sterkte met de laatste loodjes!
    ~Hilde

#3102875 Quote

Hoi Sarade,

Hier iemand die wel wonderolie heeft gebruikt en met zeer veel succes. 1 jaar geleden (21 oktober 2005) is mijn zoontje geboren. Ik liep al 1 1/2 week met weeen en was het spuugzat! En mijn dochtertje van 1 1/2 was haar mama ook wel zat. Donderdag                         's morgens wonderolie bij het kruidvat gehaald, opgedronken (even op je tanden bijten, echt smerig) en 's avonds begonnen de weeen en na 4 uurtjes is mijn zoontje geboren. Prima ervaring hier dus! Ik was op dat moment 39 week en 5 dagen zwanger. Een kennisje heeft het vrijdags gebruikt, alleen die heeft alleen maar overgegeven en de baby is pas na een week geboren.

Succes ermee!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct