Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287746 Bloedverlies In Begin 2e Maand

• Auteur

Hoi,

Wie kan mij advies geven of heeft hetzelfde meegemaakt?
    Ik ben sinds een paar maandjes veertig, en in blijde verwachting van ons tweede kindje.
    Maar verlies aardig wat bloed, van donker bruin en dan weer helder rood bloed en tot mijn grote schrik heb ik sinds een dag of twee behhorlijke steken/krampen in mijn onderbuik. Ik weet niet of dit mijn darmen zijn of mijn baarmoeder.
    Gisteren zijn we voor het erst naar de verloskundige geweest en is gezegd dat vrouwen van boven de 35 jaar een kans van één of zes hebben op een miskraam.
    Bij mijn dochtertje van 8 jaar had ik alleen veel donker bruin bloed verlies en geen helder rood erbij en geeen buikkrampen en was ik negen jaar jonger.
    We hebben het vruchtzakje gezien maar nog of geen kloppend hartje , dit kan zijn omdat mijn zwangerschap zo pril is of dat het embryo niet meer leeft, ook zag de verloskundige aardig wat bloed in mijn baarmoeder wat nu los komt.
    Ik ben op dit moment kapot van verdriet en mijn dochtertje maar hopen op een broertje of zusje, eindelijk na lange tijd.

Wie heeft hetzelfde meegemaakt?

Liefs   Sharon.

#3102880 Quote

Hoi Sharon,
    Wat vreselijk zeg!!! Ik zou vragen om een inwendige echo want dan kunnen ze met 6 weken al heel veel zien. Ik had bij mijn zwangerschap ook bloedverlies en heb toen niet om die echo gevraagd en 2 weken in spanning gezeten. Ik hoop zo voor je dat het toch goed mag gaan en anders heel veel sterkte!! Maar ik zou zeker de vk bellen en om onderzoek vragen want die onzekerheid is vreselijk!!!
    Heel veel sterkte!!
    Liefs,
    Mar

#3102882 Quote

Hoi Sharon,
    Ik kan me goed voorstellen dat je heel verdrietig bent!!
    Voor zover ik het uit je verhaal kan halen ziet het er ook niet echt goed uit. Toch?
    Maar als ik jou was zou ik idd vragen om een inwendige echo. Daar kunnen ze heel
    vroeg al heel veel mee zien. Dan heb je iig zekerheid.
    Vandaag nog bellen meid! Ik leef met je mee en hoop toch op het beste.
    Laat je het ons nog even weten?
    Veel liefs en sterkte Melanie

#3102906 Quote

Hoi Sharon, je schrijft niet hoever je al precies bent met je zwangerschap. maar als ze een vruchtzakje hebben gezien dan had je waarschijnlijk al een inwendige echo of niet?

Ik ben ook iets ouder, maar niet zo oud als jij: 37 en heb ook vanaf zo'n week of 9 bloedverlies gehad en nog steeds…. ( nu 23 weken). Het klinkt bij jou niet zo heel positief omdat het best veel lijtk te zijn en je ook veel krampen hebt. Ik heb dus ook, en nog steeds elke dag bloedverlies en daardoor al in vroeg stadium verschillende inwendige echo's gehad. totdat ze er pas met 17 weken achterkwamen dat ik een placenta previa had én chlamidia.

De chlamidia is behandeld en de placenta previa is aan het opschuiven maar nog niet genoeg.  over 3 weken heb ik weer een echo om te kijken hoe het er dan mee staat.

het kan dus ook gewoon goed gaan met bloedverlies!

een kennisje die ook zo oud was als jij had ook veel bloedverlies maar de echo's bleken wel steeds goed te zijn. Toch kreeg ze een infectie en na 17 weken toch een miskraam. let er dus wel op dat je zolang je bloedverlies hebt niet gaat zwemmen etc en misschien ook geen sex. dat kan de kans op een infectie en bleoden vergroten als je al bloedverlies hebt. ( anders HELEMAAL geen punt!).

succes en sterkte en ik hoop voor je dat het toch allemaal goed is!

groet v Mm 23wkn

#3102907 Quote

Hoi,

Zal inderdaad als ik jouw was vragen om een inwendige echo.
    Ik heb met 6 weken ook een behoorlijke bloedingen gehad met buikkrampen en twee weken last van bruine afscheiding.
    Met 8 weken mocht ik eindelijk een echo laten maken en toen was er gelukkig nog een kloppend hartje te zien.
    Volgens het ziekenhuis was het een innestelingsbloeding.
    Met 14 weken kreeg ik weer 5 zware bloedingen met stolsels en toen werd me verteld dat me placenta voor de uitgang lag.
    En op de echo's zagen ze dat er nog wat stolsels zaten.
    Maar goed nu ben ik 24 weken zwanger en me baby maakt het godzij dank heel erg goed.
    Dus hoop voor jouw dat er ook niks aan de hand is.
    Heel veel sterkte.

groetjes angel
    24w

#3102924 Quote

Hoi Sharon,

Ik ben nu 8 weken zwanger en had het gisteren niet meer… Ik ging naar het toilet en daar zag ik dat ik ook bloed verloor. Ik had het al eerder gehad, maar dat was gewoon oud bruin bloed, dit was helder rood. Heb toen mijn verloskundige gebeld en die vond het een goed idee om toch maar weer een echo te laten maken.
    Als ik jou was zou ik dat ook doen meid,
    succes ermee.
    Groetjes Sharon.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102950 Quote
    quote: Mar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2006 13:03:58'));

Hoi Sharon,
    Wat vreselijk zeg!!! Ik zou vragen om een inwendige echo want dan kunnen ze met 6 weken al heel veel zien. Ik had bij mijn zwangerschap ook bloedverlies en heb toen niet om die echo gevraagd en 2 weken in spanning gezeten. Ik hoop zo voor je dat het toch goed mag gaan en anders heel veel sterkte!! Maar ik zou zeker de vk bellen en om onderzoek vragen want die onzekerheid is vreselijk!!!
    Heel veel sterkte!!
    Liefs,
    Mar

Hoi Mar,

Dank je wel voor je opbeurend lieve bericht, helaas heb ik gister avond een miskraam gehad, ik heb dinsdag een echo gehad en zag er al niet zo goed uit, gister na mijn miskraam weer een echo gehad en inderdaad het vruchtje is helaas weg, we zijn kapot van verdriet natuurlijk, ik had dit mooit verwacht, van mijn dochtertje had ik veel meer bloedverlies en we hebben een gezonde dochter dus ik dacht bloed verlies zegt niets, alleen mijn hevige krampen gistermiddag maakte m'n zorgen en dus terrecht.
    Ik wens je heel veel geluk met je zwangerschap   en doe je rustig aan!

liefs Sharon.

#3102951 Quote
    quote: sharon197 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2006 12:51:48'));

Hoi,

Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie hele lieve berichten, jullie hebben me echt gesteund, helaas heb ik gisteravond een miskraam gehad, een echo heb ik dinsdag de dag ervoor al gehad en de verloskundige melde ons al dat we op het ergste voorbereid moesten zijn omdat er veel bloed stolsels in mijn baarmoeder zaten en we zagen geen hartje kloppen, gistermiddag kreeg ik hevige krampen in mijn onderbuik en het  ik stond op en liep helemaal leeg, alles kwam eruit!
    we hebben direct de verloskundige gebeld en moest direct komen en inderdaad op de tweede echo bleek dat het embryo weg was, het las in mijn slipje, verschrikkelijk toch, we zijn helemaal kapot van verdriet.
    Dit hadden we echt niet verwacht, van mijn dochtertje had ik veel meer bloed verlies en we hebben een gezond dochtertje gekregen, dus vandaar ik dacht het komt wel goed.
    gelukkig hebben we nog een fototje van het embryo van dinsdag, de dag voor mijn miskraam.

Lieve meiden, ik wens jullie heel  veel liefde, geluk toe met jullie zwangerschap en kindje, doe vooral kalm  aan en koester het mooiste wat er is, je kleine allerliefste wonder!!

Dikke knuffel van Sharon!    

Ik ben sinds een paar maandjes veertig, en in blijde verwachting van ons tweede kindje.
    Maar verlies aardig wat bloed, van donker bruin en dan weer helder rood bloed en tot mijn grote schrik heb ik sinds een dag of twee behhorlijke steken/krampen in mijn onderbuik. Ik weet niet of dit mijn darmen zijn of mijn baarmoeder.
    Gisteren zijn we voor het erst naar de verloskundige geweest en is gezegd dat vrouwen van boven de 35 jaar een kans van één of zes hebben op een miskraam.
    Bij mijn dochtertje van 8 jaar had ik alleen veel donker bruin bloed verlies en geen helder rood erbij en geeen buikkrampen en was ik negen jaar jonger.
    We hebben het vruchtzakje gezien maar nog of geen kloppend hartje , dit kan zijn omdat mijn zwangerschap zo pril is of dat het embryo niet meer leeft, ook zag de verloskundige aardig wat bloed in mijn baarmoeder wat nu los komt.
    Ik ben op dit moment kapot van verdriet en mijn dochtertje maar hopen op een broertje of zusje, eindelijk na lange tijd.

Liefs   Sharon.

#3102952 Quote
    quote: sharon197 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2006 12:51:48'));

Hoi,

Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie hele lieve berichten, jullie hebben me echt gesteund, helaas heb ik gisteravond een miskraam gehad, een echo heb ik dinsdag de dag ervoor al gehad en de verloskundige melde ons al dat we op het ergste voorbereid moesten zijn omdat er veel bloed stolsels in mijn baarmoeder zaten en we zagen geen hartje kloppen, gistermiddag kreeg ik hevige krampen in mijn onderbuik en het  ik stond op en liep helemaal leeg, alles kwam eruit!
    we hebben direct de verloskundige gebeld en moest direct komen en inderdaad op de tweede echo bleek dat het embryo weg was, het las in mijn slipje, verschrikkelijk toch, we zijn helemaal kapot van verdriet.
    Dit hadden we echt niet verwacht, van mijn dochtertje had ik veel meer bloed verlies en we hebben een gezond dochtertje gekregen, dus vandaar ik dacht het komt wel goed.
    gelukkig hebben we nog een fototje van het embryo van dinsdag, de dag voor mijn miskraam.

Lieve meiden, ik wens jullie heel  veel liefde, geluk toe met jullie zwangerschap en kindje, doe vooral kalm  aan en koester het mooiste wat er is, je kleine allerliefste wonder!!

Dikke knuffel van Sharon!    

Liefs   Sharon.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct