Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287751 Demi Bo Geboren

• Auteur

Ben eigenlijk een novembermamma, maar toch stiekem een oktobermamma geworden. Was op 9 november uitgerekend van mijn eerste, maar ik ben eerder ingeleidt i.v.m. zwangerschapshypertensie.

Dinsdag 24 oktober om 08.30 werde mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis. Ik kreeg hierna een soort van vetertje ingebracht om de weekheid van de baarmoedermond te vergroten en tegelijk werd een weeeninfuus aangesloten. Al heel snel kreeg ik goede weeen en om een uurtje of 13.00 bleek dat ik al 9 cm ontsluiting had!!! Ze geloofden het echt niet die verloskundigen daar!! Om 13.45 mocht ik mee gaan persen, daarvoor had ik de persweeen weg moeten puffen omdat het hoofdje nog wat in moest dalen!! Om 14.10 is onze dochter Demi Bo Hendriks geboren (50 cm en 7 pond, 37+5 weken).

Echt een enorm snelle bevalling!! Alles ging heel erg voorspoedig, tuurlijk deed het pijn maar had me de hel voorgesteld en dat was het niet.

Moest eigenlijk 48 in het ziekenhuis blijven voor controle, maar omdat het zo goed ging met Demi en mij zijn we vanmiddag al ontslagen en nu heerlijk genieten!!!

liefs Mia

#3102916 Quote

Hoi Mia,

Van harte gefeliciteerd!!!
    Goed gedaan hoor.
    Ik wens je heel veel plezier met het moederschap, het mooiste dat er is!!!
    En geniet lekker van je kraamweek.

Liefst,
    Dyonne

#3102921 Quote

Meid,

Van harte gefeliciteerd
    En ik zou zeggen geniet er heel veel van, het gaat allemaal zo snel.
    Ik kan ook niet w8 tot de mijne er is.

gr. debora

35 weken en 4 dagen zwanger.

#3102923 Quote

van harte gefeliciteerd!!!
    Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan!

geniet van de kleine!

Liefs,
    Mienetje

#3102937 Quote

Hoi Mia gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddd

geniet ervan…fijn zeg..zo'n snelle bevalling…

Tine

#3102938 Quote

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ik ergens tekenen voor zo'n bevalling hihihi.
    Fijn dat alles goed is gegaan.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102993 Quote

Gefeliciteerd Mia! Wat een leuke naam (goeie combi ook, Demi Bo).

Geniet er maar lekker van! Oh, ik word een beetje jaloers – ik moet nog een half jaar wachten!!

Hilde

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct