Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287752 Op Je Buik Slapen

• Auteur

hoi aanstaande mama's,

ff een vraagje van mijn kant….Ik ben nu 18 weken zwanger van onze eerste kruimel en ik slaap nog steeds heerlijk op mijn buik, ondanks dat ik al een behoorlijke buik heb….Kan dit kwaad? Volgens mij niet, maar wil het ff zeker weten…kan natuurlijk altijd VK bellen, maar dacht gooi het ff hier op het forum.

Bedankt en jullie natuurlijk veel succes verder!

liefs sweety

#3102925 Quote

ik neem aan dat het geen kwaad kan ik kan namelijk niet op mn buik inslaap vallen maar elke morgen als ik wakker word lig ik heerlijk op mijn buik te slapen al word ik wel al vaker wakker nu van het getrap tegen het matras aan 😉
    Die uk trapt me dan wel wakker maar het ligt zo heerlijk.
    Weet alleen niet dat het kwaad kan geloof ergens gelezen te hebben dat het niet eg zo is want dat het vruchtwater en je baarmoeder een goede buffer zijn voor bescherming

Groetjes Corina 27 weken

#3102927 Quote

Zolang jij er geen last van hebt kun je op je buik slapen. Straks als je kindje groter is en je echt goed leven (stevige bewegingen) kan voelen, dan zal je kindje vanzelf protesteren als hij/zij het niet fijn vindt. Voralsnog kan het geen kwaad.

#3102930 Quote

Hoi hoi,

Hier nog een buikslaper. Ben nu 30 weken. Sinds een tijdje lig ik niet lekker meer op mijn buik, dus nu lig ik half op mijn buik met een kussen onder mijn andere helft. ( Je wordt erg creatief met kussens van zwanger zijn ). Volgens mij kan het geen kwaad zolang het lekker ligt. Als het niet meer kan geeft je lijf dat zelf wel aan ( of die kleine daarbinnen verkoopt je een flinke schop. hihihi )
    Ik kreeg, toen het niet meer lekker lag, last van pijn in mijn buik en harde buiken.

#3102942 Quote

Hoi
    Hier ook een buikslaper.
    Ik wordt ook nog regelmatig wakker omdat ik op mijn buik slaap, de ene keer gaat het erg goed en de andere keer ligt het helemaal niet lekker meer.
    Omdat mijn buik toch aardig begint te groeien, probeer ik nu op mijn zij in slaap te vallen, maar het is meer half zij en half buik, dat gaat tot nu toe erg goed.
    Als het niet meer gaat, krijg je daarvanzelf wel een teken van.

Groetjes Carol 21wkn3dgn

#3102995 Quote

Hoi hoi,
    Dit kan inderdaad geen kwaad,mijn verloskundige heeft zelf schijnbaar tot 37 weken op haar buik geslapen zei ze.
    Dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn denk ik!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3103001 Quote

Tot 21 weken heb ik op mijn buik geslapen, nu viel het mij opeens op dat ik het al een week onbewust niet heb gedaan. Denk dat mijn lichaam het nu niet meer fijn vindt.

Groetjes
    Chris

#3103009 Quote

ik ben nu bijna 39 weken en door middel van zo'n voedingskussen kan ik nog steeds op mijn zij/rug slapen.

Dat kussen is echt ene uitkomst.

Volgene week komt de kleine via een keizersnede en dan kan ik dus de eerste tijd niet op mijn buik liggen, ben benieuwd hoe dat dan gaat. Misschien met dat kussen toch wel.

Dus het kan geen kwaad want ik ben bijna aan het einde van de zwangerschap.

GRoetjes

#3103114 Quote

Hey,

Ik zou zeggen geniet er nog maar van!!
    Heerlijk he op je buik slapen!!!
    Straks kan het gewoon echt niet meer of het word een gat in je mattras zagen!!hihi

liefs liek
                       18wkn zwanger van nr.2

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct