Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287754 Zwanger Verleden Tijd Sinds Gisteren

• Auteur

Lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie hele lieve berichten na mijn ongerustheid gister.
    Mijn eerste echo heb ik dinsdag j.l. gehad en daar zag de verloskundige veel bloedstolsels en geen hart slag in het vruchtje.
    Gisteravond kreeg ik heveig krampen in mijn onderbuik en stond op en alles liep eruit en het embryo'tje lag in mijn slipje met heel veel bloedstolsels(weefsel), direct heeft mijn man de verloskundige gebeld en  tijdens de tweede echo bleek inderdaad dat ik een miskraam heb gehad.
    Ik had dit niet verwacht, met ons dochtertje had ik veel meer bloedverlies en alles is toen goedgekomen.
    We zijn helemaal kapot van verdriet, gelukkig hebben we nog een foto'tje van dinsdag toen het embryo nog in de baarmoeder genesteld was.

Lieve meiden, ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe met het allermooiste wat er is, jullie prachtige grote wonder, jullie kindje!
    Doen jullie vooral kalm aan en zet hem op!!

Dikke knuffel, Sharon!

#3102955 Quote

Lieve Sharon,

Heel veel sterkte en suc6 de komende tijd om deze vervelende ervaring een plekje te geven!!!

Liefs Sanita

#3102957 Quote

Lieve Sharon,
    wat naar voor jou en je man dat dit moest gebeuren – ik wens je veel sterkte toe en hoop dat julie elkaar een beetje kunnen troosten. Groetjes,
    Pauline

#3102958 Quote

Wat verschikkelijk zeg!!

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode..

Groetjes Claudia

#3102980 Quote

Hey Sharon,

Heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat als jullie er weer aan toe zijn dat jullie snel jullie kindje krijgen.

Danique
    35w2d

#3102981 Quote

Sharon,

veel sterkte meid.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102983 Quote

lieve sharon,

lieve meid, weet precies wat jij en je man nu meemaken van verdriet!!!
    heb zelf 5 maanden geleden een kindje van 8/9 weken oud verloren.
    allen ons kindje kwam niet uit zichzelf, en is operatief weggehaald.
    klinkt misschien heel gek ,maar jullie hebben je kindje gezien, en "het" is thuis gekomen waar het hoorde.
    en dat heb ik niet gehad, vreemde hebben mijn kleine wondertje van me weggenomen.
    dat doet nu nog elke dag veel pijn!!!
    zoiets doet vreselijk veel met je een miskraam/vroeggeboorte.
    en dit kindje zal je voor altijd in je hart sluiten, en zal dus toch altijd een deel van jullie uitmaken…..
    ik ben inmiddels weer zwanger, bijna 7 weken.
    en hoop dat jouw ook weer snel een wonder zal gebeuren!!!!!
    nou meid sterkte met alles, en wens je het allerbeste!!!!
    liefs zonneveld.

#3103034 Quote

Hoi Sharon, man en kid

Ik wil jullie vanaf deze plek heel veel sterkte toe wensen.

Succes en sterkte!!!

funkymum

#3103055 Quote

hoi sharon heel veel sterkte in deze moeilijke tijd .ik weet helaas zelf ook hoe jij je moet voelen nu, ik heb zelf ook 3 keer een miskraam gehad, de eerste keer is het misgegaan toen ik zwanger was van mijn tweeling na vier maanden [kun je eigelijk niet meer miskraam noemen ]de 2de keer na 12 weken , en de 3de keer na 8 weken , ik be nu weer zwanger ongeveer 7 weken en je wil niet weten hoeveel stress ik nu heb is ook niet goed maarja. je zal wel van iedereen die stomme praat krijgen ,zoals je bent nog jong enz enz , maarja dat wil je ook niet horen, de enige reden die kan zijn is dat het waarschijnlijk toch niet helemaal goed is geweest [dat hou ik mezelf ook iedere keer voor] in ieder geval heeeeeeel veeel sterkte in deze klote periode [sorry voor mijn taal gegebruik ] groetjes van lizzy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct