Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vervelende afscheiding

• Auteur

Hallo allemaal,

Tenet al een vraag gesteld over harde buiken en goed antwoord op gekregen dus bij deze nog maar even een vraag.

Wie heeft er ook last van veel afscheiding wat ook nog eens erg waterig is en muf ruikt. Het gaat niet gepaard met jeuk en ik heb niet het idee dat het een schimmelinfecties is (de dokter ook niet) maar het  is zooooooo irritant. Ik heb de hele dag het gevoel dat ik LEK ben, whaaha. Volgens de verloskundige hoort het erbij maar ik vind het niet prettig.

Wwie heeft hier ook last van?

#3106287 Quote

Hallo daar!

Lastig hoor die afscheiding! Helaas kan het erbij horen! Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en ik heb het al vanaf het begin.  

Gelukkig heb ik er niet echt last van maar het is ook niet erg handig! hahahahaha
    Tip die ik heb gekregen is dat je katoenen onderbroeken moet dragen.    Wanneer je een  inlegkruisjes indoet, dit alleen wanneer je weg gaat bijvoorbeeld. Want het kan hierdoor erger worden.

Ik doe nu 2 x per dag schoon ondergoed aan en ach ja kan ik alvast wennen aan het vele wassen!

Groetjes   Sandra
    (24 wkn 6 dgn)

#3106325 Quote

Hoi Sandra,
    Ja ik doe dat inderdaad ook allemaal. Katoenen ondergoed enz maar ja het helpt weinig. Ach laten we maar denken het hoort er nu eenmaal bij voor sommige vrouwen. En wat we ervoor terugkrijgen is veeeeel leuker, ja toch.

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct