Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zoontje geboren!! Vilmar, 3 weekjes te vroeg

• Auteur

20 december jl is ons zoontje Vilmar geboren! 36.6 weken was ik zwanger dus moest in het ziekenhuis bevallen.

Helaas heb ik de bevalling als enigszins traumatisch ervaren, ik had een enorme weeenstorm en binnen 5 uurtjes is Vilmar met een vacuumpomp ter wereld gebracht. (incl. knip,scheur & triljoen hechtingen…)  

Maar goed, we hebben een heerlijk jochie gekregen, een gezond,prachtig,lief, schitterend kereltje! We zijn dol op hem en zitten de hele dag naar hem te kijken en te giechelen om al zijn gelaatsuitdrukkingen. (tsja, het is onze 1e….hihi)

De kraamhulp was vandaag voor het laatst en dat is jammer want zij heeft ons echt een fantastische kraamweek bezorgd, wat een topper hadden wij zeg! Eerlijk gezegd heb ik zelfs een paar kraamtraantjes gelaten om haar vertrek.

Zo, nu ben ik mama, een heerlijk gevoel en ook best even wennen hoor!

Op naar het 0-1 forum? Veel succes iedereen, een goede zwangerschap/bevalling gewenst en genieten van jullie kotertjes!

XX Eowyn (Bolle Muts -> nu intussen weer enigszins slanke muts..haha)

#3106300 Quote

Lieve Eowyn,

van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van
    Veel geluk en gezondheid gewenst voor het kleine manneke!

liefs,
    Carla
    6 weken, 3 dagen van 1ste

#3106303 Quote

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Geniet er maar lekker van!!

groetjes Karin

(bijna 24 weken zwanger van 1e kindje)

#3106304 Quote

Gefeliciteerd met je knulletje.

Ik wilde je eventjes laten weten dat ik dat gevoel herken hoor. Ik ben inmiddels zwanger van de derde, maar voor het eerst moeder worden (nu 6 jaar geleden) vergeet ik nooit meer. Ontettend heftig allemaal! Ik zeg altijd, bij de eerste wordt niet alleen de baby, maar ook de moeder (en vader) geboren.

Ook mjin bevalling heb ik toendertijd als traumatisch ervaren. Ook met pomp en knip enz… Ook dat (en dat geloofde ik niet hoor) krijgt met de tijd een plekje. de scherpe kantjes gaan er vanaf.

Het komt allemaal goed hoor!

Geniet van je mannetje!

Mariska
    (25w)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct