Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Meer gezondheids mogelijkheden?!

• Auteur

Hallo allemaal

Sinds kort ben ik hier op het forum,. Vanmiddag de verloskundige gebeld en 16 januari eerste afspraak. 10 januari eerste echo in het ziekenhuis.

Volgends de v.k. ben ik al 6.5 week! Vanmiddag ook al bij Prenatal geweest gewoon enig!

Kan het nog steeds niet geloven. Al is het wel aan mijn lichaam te merken. Moe moe en nnog eens moe en het ene moment huilen en het andere moment helemaal niks.

Heb ook gravitamon gehaald.
    Nu was mijn vraag bestaat er ook zoiets als zwangerschapsthee? Ik drink zelf van Zonnatura theinevrij. Zijn er ook nog speciale theesorten of wat dan ook?!

Bedankt

#3106342 Quote

Hoi,

ik weet niet veel van thee maar wel dat je uit de buurt moet blijven van frambozenblaadjesthee want dat stimuleert de baarmoeder en kan weeen opwekken. Je mag het alleen vanaf week 35 hebben om je baarmoeder voor te bereiden, maar niet eerder en zeker niet in je eerste trimester. Verder denk ik dat je allerlei rustgevende kruidenthee's wel mag drinken.

groetjes Danielle

mama van twee dochters (4 en 1)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct