Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Net getest, maar ontzettend vaag..

• Auteur

Hallo meiden,

Ik heb vanmorgen getest, maar de test was enorm vaag. Ik ben 4 dagen overtijd. Kan het zo zijn dat ik te weinig HCG heb. Hebben jullie hier ervaring mee.. Bij mijn eerste kindje was die direct hartstikke duidelijk..

Ze zeggen wel, vaag is ook positief, maar je wilt graag een vette streep om het echt zeker te weten..

Groetjes Bibi

#3106349 Quote

Even nog een aanvulling.. Vanaf zondag ben ik aan het vloeien geweest. Heel donkerbloed en zondag heel troebel.. Sinds gisteren ben ik niet meer aan het vloeien. Kan dit een innesteling zijn geweest??

Groetjes Bibi

#3106350 Quote

HOi
    over die bloeding weet ik niets, maar die test is gewoon positief. Koop anders dadelijk een ander merk test en doe hem nog eens over. Wie weet heb je dan wel een vette streep. Maar een streep is een streep is HCG!
    Patricia

#3106354 Quote

Hoi Bibi,

Ik zou idd andere test kopen. Clearblue is heel gevoelig en heeft maar weinig HCG nodig om positief te testen. Van het bloeden weet ik idd ook niet wat het kan zijn. Vraag het anders aan je huisarts. Oh en Clearblue kun je gedurende de hele dag testen!
    Succes!

Liefs,
    Carla

#3106359 Quote
    quote: patriesja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2006 08:09:22'));

HOi
    over die bloeding weet ik niets, maar die test is gewoon positief. Koop anders dadelijk een ander merk test en doe hem nog eens over. Wie weet heb je dan wel een vette streep. Maar een streep is een streep is HCG!
    Patricia

Hoi Patricia,

Ik ga zekers nog een andere test doen.. Ik heb genoeg zwangerschapsverschijnselen.. Moet vaak plassen sinds gisteren en ben af en toe misselijk.. Zoals nu..hahaha.

Gr. Bibi

#3106360 Quote
    quote: Prinses_je reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2006 08:34:54'));

Hoi Bibi,

Ik zou idd andere test kopen. Clearblue is heel gevoelig en heeft maar weinig HCG nodig om positief te testen. Van het bloeden weet ik idd ook niet wat het kan zijn. Vraag het anders aan je huisarts. Oh en Clearblue kun je gedurende de hele dag testen!
    Succes!

Liefs,
    Carla

Hoi Carla..

Ik heb met Clear Bleu getest.. dus ga wel een andere kopen.. Met mijn eerste kindje heb ik met een preditor test getest en was direct positief.. Duim maar voor me op een goede test..

Liefs Bibi

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106362 Quote

Hoi hoi,

Zou idd gewoon een nieuwe test doen want ze zeggen het een streep is een streep. Ik teste op de dag dat ik het moest worden met predictor en dat was negatief maar ik teste toen ik goed 3 dagen over tijd was met die van de apotheek en die was dik positief.

Maar succes en we horen het wel van je als je weer getest heb.

Liefs Fruit Girl ( 6 wk en 4 dgn zwanger )

#3106377 Quote

hallo,

bij   mij waren de eerste twee testen ook heel vaag (clear blue) vervolgens een paar dagen gewacht en weer een test gedaan van drogist (eigen merk) nou het streepje stond er bijna in het zwart en nog eerder dan de test klaar was.

dus ook een heel vaag streepje betekent gewoon ZWANGER!!!!!!!!!

succes met de volgende test en laat het wel even weten.

groetjes natalie
    11+5

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct