Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lichtroze afscheiding

• Auteur

hey meiden,

ik heb een vraag. Ik ben vandaag 6 weken en 4 dgn zwanger en heb sinds vannacht hele lichtroze afscheiding. Heb gelezen dat dit wel kan voorkomen, maar vraag me af of er meer meiden 'last' van hebben….zekere voor het onzekere zeg maar.
    Thanks!

Liefs,
    Carla

#3106368 Quote

Hoi Carla,

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb de eerste twaalf weken bijna dagelijks afscheiding gehad. Qua kleur varieerde dit nogal; rose, oranje, bruin. Bij mij hield het vanzelf op. De verloskundige had er ook niet echt een verklaring voor, maar ze zei dat het veel voor kwam. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken. Zolang je er geen erge buikpijn  bij hebt, is er over het algemeen niks aan de hand.

#3106370 Quote

Heej Carla,

Ik heb er ook erg last van soms kan ik wel twee keer mijn slipje verschonen.
    Bij mij is het ook licht roze maar ook wel eens gewoon wit.Ik ben zelf 6w/1d zwanger dus we liggen niet ver van elkaar vandaan.

Als jij weet hoe het kan laat het mij dan ook even weten oke.

Liefs bernicee(6w/1d zwanger)eerste kindje.

#3106399 Quote

thanks girls! ik hou het gewoon in de gaten. fijne jaarwisseling!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct