Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weet het ff niet meer

• Auteur

He meiden,

Ik hoor hier eigenlijk (nog) niet thuis. Maar niemand kan me helpen op het zwanger worden forum. Dus ik probeer hier ff.

Mn vriend en ik zijn nu 7 maanden bexig om zwanger te worden. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 33 tot 35 dgn.

Afgelopen vrijdag (de 22e) zou ik ongesteld moeten worden. Maar dat werd ik niet. Inplaats daarvoor kreeg ik die mandag ervoor wat roze afscheiding en de dag erna en woensdag  bruinverlies. Donderdag tm nu helemaal niets. Ik ben nu dus ruim een week overtijd (ben uitgegaan van 35 dgn).

Ik heb pijn in m borsten zodat ik er  'snachts wakker  van wordt en mn tepels worden hard zonder dat ik het koud heb em dan doen ze echt verrot pijn. Verder niet moe ofzo.

Heb toen ik 2 dgn overtijd was getest en die was negatief. Gister (donderdag)  bij de dokter geweest voor in eerste instantie iets anders maar heb het er toch ff over gehad. Ik moest toen ook een urinetest doen maar had net een  bak thee op dus ja…die was ook negatief.  

Wat denken jullie?

Zijn er meer meiden die pas na  langere  tijd positief getest hebben?  Ik kan er toch niet vanuit gaan dat  die dagen mn ongi geweest is? Normaal kan ik echt een hele dag niets omdat ik verga van de pijn.    

Wie kan me helpen.

Alvast bedankt en geniet van jullie zwangerschap!!!

Knufje

#3106380 Quote

Ik kan je niet helpen want heb dit niet meegemaakt. Maar ik  hoop dat je zwanger bent of heel snel zult worden.

#3106390 Quote

niemand

#3106391 Quote

Hoi 1981,
    Ik heb dit ook mee gemaakt.
    Mijn eerste test was ook negatief. Ik begreep er toen ook niets van want ik had de zelfde symptomen die jij nu ook benoemd.

Ik heb toen twee dagen daarna weer een test gedaan. En die was dus positief. Het kan dus zo zijn wanneer jij je eerste test gedaan hebt, dat je toen net zwanger was ofzo..

Wat ik jou aan raad is om ook dus een paar dagen te wachten om een nieuwe test te doen.
    Wanneer de uitslag weer negatief is zal ik als ik jou was weer naar de dokter gaan.

Groetjes irene
    (19 weken zwanger)

#3106394 Quote

Hoi hoi,

Ik kan je ook niet veel helpen door te zeggen dat je na een paar dagen nog een keer moet testen en afwachten denk ik. Ik zelf ben in januari dit jaar gestopt en werd na een klein half jaar ongesteld en toen werd ik het ook gelijk regelmatig. Toen ik het de laatste keer niet werd deed ik op de dag van de NOD een test negatief en drie dagen later 2 hele dikke strepen.

Het kan nog steeds hoor ik wens je heel veel succes er mee en misschien zien we jou gauw op het zwanger forum.

Liefs Fruit Girl ( 6wk en 4dgn zwanger )

#3106395 Quote

ten eerste lijkt het lang 7 maanden maar dat is niets
    ik werd pas na 3 jaar zwanger van de eerste en
    bij die zwangerschapstest (heb ik 3 keer gedaan) was de laatste test na 2 maanden pas positief, dus  er is nog alle hoop, nu 11 maanden na de geboorte van onze dochter ben ik weer zwanger 9 weken nu zomaar de 1ste keer raak en wat zijn we blij!
    Trouwens pijnlijke tepels/borsten is vaak wel het eerste teken van een zwangerschap succes en sterkte
    groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106396 Quote

He ammale,

Ten eerste: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Super!

Ja, weet dat 7 maanden nog helemaal niet lang is maar daarom kan het wel lang voelen voor mij. Maar ik weet dat ik nog niet mag klagen. Doe ik dan ook niet hoor. Klaag meer over het feit dat ik in de onzekerheid zit nu..hihihih.

Dus er is nog hoop…dat jij pas zoveel maanden erna positief testte zeg…ongeloofelijk he. Maar goed..we w8 maar af he. Niets aan te doen.

Geniet van je zwangerschap!!!

Knufje

#3106552 Quote

Hoi 1981,

Op het moment dat ik zwanger werd, was ik vanaf dag één constant moe, snel duizelig, beetje misselijk en ik verloor regelmatig, rose, oranje of bruine afscheiding. Ook ik had veel last van m'n borsten. Ik was er van overtuigd dat ik wel zwanger moest zijn.
    Ik heb toen op dag 35 van mijn cyclus getest, maar de test was negatief. Hierna heb ik vijf dagen bruinachtige afscheiding gehad. Misschien gewoon ziek geweest, dacht ik teleurgesteld.   

Ik was de maand erna veel moe en niet lekker en verloor af en toe nog steeds afscheiding. Mijn man en ik hadden een trip gepland naar Euro Disney. Ik ben gek op achtbanen en hoewel veel mensen zeggen dat het geen kwaad kan, wilde ik toch liever niet zwanger heen en weer geslingerd worden. Voor de zekerheid dan maar een test. De test  was al  binnen een paar seconde duidelijk: een dikke blauwe streep. Maar hoe ver was ik nu? 8 weken dacht de verloskundige. Maar bij de eerste echo bleek dat ik al 12 weken zwanger was en ik had dus  echt al vanaf dag één zwangerschapsverschijnselen. Dat verklaarde een hoop!   

Het heeft bij mij  dus  even geduurd voordat de test positief was. Ik hoop dat het voor jou ook zo is. Hou je ons op de hoogte?

Marisa (20 weken en 5 dagen)

#3106556 Quote

Hoi Marisa,

wat herkenbaar jou verhaal…ik was bij de eerste heel onregelmatig en ooit duurde mijn cyclus wel 40 dagen…
    Ik had ook pijnlijke borsten en een beetje misselijk, dus ik testen, die was neg. Na 5 weken weer testen, en ja hoor pos!! Ik dacht dat ik ook zo'n 7 a 8 weken was, maar bleek ook al 12 weken zwanger te zijn!!!

Dus knufje, zo zie je maar alles is nog mogelijk…

Ik hoop voor je dat je zwanger bent..

Groetjes Valerie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct