Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Slijmprop verloren…

• Auteur

Hallo dames,

ik ben de afgelopen week in gedeeltene mijn slijmprop verloren, en nu vroeg ik mij af hoe lang het nog kan duren voor de beebie komt…

Groetjes Valerie
    37+3

Alvast een superliefdevol 2007!!!!

#3106429 Quote

Hoi!

SPANNEND zeg!! Het kan varieren van 1 tot ong 7 dagen. Bij mij duurde het beide keren (2 jongens!) ong 6 dgn voor de vliezen braken waar ik ook nog 2 dgn mee heb gelopen voordat de weeen begonnen.

Het kan dus elk moment beginnen! Heel veel sterkte en succes!!

Hartelijke groetjes van Natasja uit Ede,
    26.1 wk zwanger van een dohtertje (=derde kindje)

#3106431 Quote

Hoi heb geleerd bij de zwangerschapsgym dat het niets hoeft te zeggen als je de slijmprop verliest. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je lichaam ook een nieuwe slijmprop aan kan maken.

Afwachten dus!!
    groetjes

#3106434 Quote

Heey,

dank je voor jullie snelle reactie!!

Ik ga er ook maar van uit dat het nu nog gewoon minimaal 3 weken duurt…Ik was gewoon nieuwsgierig…

Groetjes Valerie

#3106435 Quote

Hoi,

Ik heb dus juist begrepen dat dit het teken is van het begin omdat alles nu verweekt is. Mijn eerste zoon is met 38 wkn geboren (37,5 begonnen de weeen) en mijn tweede zn met 41,5 wk en bij beide de slijmprop ong 6 dgn eerder verloren.

Ben nu wel heel benieuwd wanneer jij gaat beginnen!!

Nogmaals sterkte ermee!

Greets Natasja.

#3106481 Quote

wil je niet ontmoedigen   maar bij duurde het 2 volle weken voor er eens wat gebeurde heel veel sucses en hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten
    gr marijke

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct