Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ongelofelijk!!

• Auteur

Hallo allemaal,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ruim 2 maanden geleden heb ik ook iets gepost hier. of mijn "vage streepje" wat was.
    Helaas is het niet goed gegaan toen.

Maar ik durf het haast niet te geloven,… vandaag een test gedaan.. en het streepje van Zwanger kwam gelijk!!
    Helemaal geweldig!! En zo ongelofelijk (zeker als je weet dat we afgelopen maand niet echt veel geklust hebben..), wauw…

Weet alleen niet wanneer ik ben uitgerekend, want ik was erg onregelmatig ongesteld, denk dat ik al 1,5 week overtijd ben nu,.. maar zeker weten doe ik het niet.
    Wat nu, moet ik naar de huisarts, of kan ik de verloskundige bellen?

Groetjes!!

Een superblije a.s. mama!!

#3106436 Quote

Gefeliciteerd!!!!

Super zeg!!!   En wel herkenbaar voor mij. Zo'n 9 jr geleden had ik ook een test met een heel super licht streepje. Bij de apotheek zeiden ze dat ik het als negatief moest beschouwen (je zag alleen iets super lichts als je de test onder de lamp hield) maar ik was wel zwanger bleek achteraf. Die keer was bij mij dus ook mis gegaan, bij 7,5 wk. later zei de mevrouw van moeders voor moeders dat een duidelijke streep meestal wel duid op een goede innesteling en dat dit vaker beter/goed zit.

Heb nooit meer een miskraam gehad (wel de angst, maar inderdaad duidelijke testen) en ben nu zwanger van mijn derde kindje, een meisje nu na 2 zoons. De oudste is bijna 8 en de jongste in okt 3 geworden.

Echt leuk dat je weer zwanger bent!!   Een hele goede zwangerschap toegewenst 🙂 !

Knipoog van Natasja uit Ede,
    26,1 wk.

#3106437 Quote

Hallo,

Supergefeliciteerd zeg.
    Ik heb dit ook in vorige zwangerschap meegemaakt. Was eerst zwanger en mondde na 7 weken uit in een miskraam. Vervolgens na 12 weken nog steeds niet ongesteld, toch maar eens een zwangerschapstest gedaan en warempel: een dikke vette positieve streep op de test. Ik heb meteen een afspraak bij de verloskundige gemaakt en kon meteen een echo laten maken zodat de termijn bepaald kon worden.
    Succes en geniet van de zwangerschap.
    Groetjes, Yoeke (nu zwanger van de derde)

#3106438 Quote

Hoi Jeannette,

Gefeliciteerd! Je antwoord op je vraag: Omdat je onregelmatig ongi ben moet je eerst na Huisarts die je dan door stuurt na de gyn. Dit is op te bepalen hoever je bent. Misschien moet je dan twee weken later weer terug komen, zodat ze de groei en betere datum kunnen berekenen.

Ik weet dit omdat ik het zelf ook had gehad, ze hebben bij mij 5 weken verder de datum verschoven. Maar zelf denk ik dat het wel eerder gaat komen, want hoe kan ik een positieve test hebben gehad als ik niet zwanger was??? Maar goed tot nu toe, met bedrust groeit de baby goed. Hij mag al over 4 weken komen, volgens de laaste meeting.

Ik hoop voor je dat alles goed is, en ik je hierbij je vraag heb kunnen beantwoorden.
    Heb je nog nog vragen stel ze! Ik ben elke dag aanwezig op deze forum.

Oh Ja, als ik je niet meer spreek, prettige jaarwisseling!

grt suuz 33,1 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct