Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie van de meiden die pas zwanger zijn kopen ook al babyspulletjes??????

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ik weet niet of het raar is maar ik heb al een luierpakje gekocht en een mutsje.Ik moest het gewoon hebben,mijn man heeft zelfs al een kinderwagen gekocht.We zijn helemaal in een roze wolk.Herkenen jullie je daarin.Als ik de Hema inloop zie ik gewoon allerlei mooie dingetjes die ik moet hebben?
    Ik moest even mijn verhaal kwijt…

Veel liefs Bernice

#3106439 Quote

Hoi,

ik heb zelf al een boxpakje gekocht twee jaar voordat ik zwanger was, gewoon omdat ik wist dat ik altijd al jong kinderen wilde. Kende mijn man nog niet eens toen! Toen we eenmaal zwanger waren, kocht ik wat kleine dingetjes na de eerste tien weken ofzo. Ik wilde in Ibiza met 6 weken een schattig baby-t-tshirtje kopen maar mijn man vond dat nog te vroeg. Het is natuurlijk onweerstaanbaar, al die mooie kleine dingetjes, maar mocht het wel misgaan dan doet het vast ook wel pijn als je naar die baby-dingetjes kijkt die je al in huis had. Dit geldt natuurlijk ook als het tegen het einde misgaat, en je moet toch een keer beginnen met je baby-uitzet. Dus doe maar gewoon hoor, als je het niet laten kunt!

groetjes Danielle

mama van twee dochters

#3106440 Quote

Nog een vraagje Danielle misschien weet jij dat wel.
    Als je je gewoon gezond voelt en alles gaat prima gaat dan in de meeste gevallen alles goed,ik bedoel dat je dan geen miskraam krijgt?Er zijn toch meer vrouwen die zwanger blijven dan die een miskraam krijgen ofniet??

Bedankt he en geniet ook van je zwangerschap.

Liefs Bernice

#3106445 Quote

hey meiden!!
    ik ben net 7,5 week, en ik heb ook al spulletjes gekocht en gekregen van familie.
    te schattig gewoon allemaal! maar ik heb nog geen grote spullen ofzo. dan doen we pas als we verhuisd zijn. we wonen nu 3 hoog anders blijf je slepen natuurlijk. maak je maar niet teveel zorgen bernicee  en geniet er lekker van!! ik hoop dat je meer trots en blij bent dan bang. ik ben het ook vaak maar probeer daar niet zo aan te denken. ik koop alvast fijn spulletjes, en ik smeer zelfs mn buik en borsten(AU) al sinds 2 weken in, zodat ik straks amper striae krijg, als je die tubes moet geloven haha.
    liefs diana

#3106447 Quote

herken ik heeeelemaaal hihi
    ik kocht ze geloof ik al toen we nog maar net hadden besloten te gaan proberen(ben wel 2 maanden later zwanger geraakt)
    en ik heb veel kleertjes al aan het begin gekocht.
    zwanger zijn maakt je gewoon hebberig:D
    ik wou aaaaaaalle leuke dingen toch maar in huis hebben.
    nu is de koopdrift al een tijd over,sinds ongeveer 5 weken is het wel geminimaliseerd.
    ik weet zeer zeker dat het heeeeel normaal is!!!
    groetjes moniek 35.1 wk

#3106453 Quote

Ik zou zeggen gewoon doen wat goed voelt voor jou. Dit is voor iedereen anders. Ik ben zwanger dmv de medische molen dus ben voorzichtig. De eerste keer ging het bij 8 weken mis en had ik al cadeautjes gehad. Nu na 4 jaar dokteren ben ik zwanger van ivf maar loopt het ook niet zoals het lopen moet dus koop ik nog niks. Ik kan niet meer onbezorgd zijn door alle ellende die we hebben meegemaakt maar ik zou tegen jou willen zeggen dat je gewoon wel moet genieten. Er gaan meer zwangerschappen goed dan fout en als het fout gaat is het niet minder moeilijk als je niks hebt gekocht.
    lfs ing

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106471 Quote

Hoi Bernice

het schijnt dat een op vier zwangerschappen misgaat, maar het grootste gedeelte hiervan gaat zo vroeg mis dat de moeder het vaak niet eens weet en denkt dat het een gewone ongesteldheid is. Vaak als de vrucht wordt afgestoten heeft moeder natuur ingegrepen omdat er iets mis mee was.

Maar maak je geen zorgen, drie op de vier zwangerschappen gaat dus wel goed!

groetjes

Danielle
    mama van 2

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct