Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

halloooooo even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur

hallo ik ben per vandaag op jullie forum ik heb in februari een miskraam gehad maar we zijn nu 25,5 zwanger erg spannend gr natas

#3106443 Quote

hey natas!!!
    wat fijn voor jullie!! Van harte gefeliciteerd!!!
    ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
    liefs diana

#3106460 Quote

hee diana dank je wel jij ook he hoe ver ben jij nu het is best wel spannend hoor moet over 5 weken terug voor een echo voor de ligging van de placenta dan word het een keizersnee aaaaaaaaaaah maar ja als alles maar goed komt x tas

#3106462 Quote

ik ben nu ongeveer 8 weken, ik weet het niet precies zeker, maar moet 2 januari naar de vk. hopelijk weten we het dan zeker na zo'n echo. ik ben nog lang niet zo ver als jou, maar denk dat ik ook met een keizersnee moet bevallen, want ik heb een hernia, en de fysio zei als ik zou persen dat mn rug nog meer kapot kon gaan. ik zal ook wel naar de gyn. moeten en de verloop van mn zwangerschap zal het uitwijzen.(eigenlijk moest ik 11 januari geopereerd worden aan mn hernia, gaat nu dus mooi niet meer door) daar ben ik wel blij mee, maar ben wel bang hoe het met mn rug zal gaan. maar de artsen zeiden ook dat het helemaal weg kon gaan door de druk.ik zal het wel zien.
    en bij jou is het al zeker dat je een keizersnee moet? hoe sta jij daar tegenover?
    liefs diana

#3106468 Quote

hee diana wauwie 8 weken dat is geweldig spannend de eerste echo ik ga voor jullie duimen de reden dat ik nog nooit op het forum heb gekletst is omdat ik eigenlijk heel lang bang ben geweest dat het niet goed zou gaan en toen ik bloed moest laten prikken was ik helemaal niet mezelf (ik ben geen fan van naalden hahahaha) maar nu heb ik geen angst meer ja een beetje natuurlijk wel maar als alles maar goedkomt met de kleine en eruit moet het toch. ik hoor veel mensen zeggen dat je het beter op de gewone manier kan doen maar als die keus er niet is maakt het mij eigenlijk niet uit als het er maar goed uit komt sterkte kus tas

#3106469 Quote

ze gaan 1 februari kijken waar mijn placenta vast ligt kan ik mijn kindje weer zien kus tas dus dan hoor ik het wel

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct