Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

WIE HEEFT HIER WEL EENS VAN GEHOORD??

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik heb laatst gehoord dat als je een zwangerschapstest doet en de streep is dik dat je dan een goede innesteling hebt,wie heeft hier ook wel eens van gehoord.Ik heb zelfs gehoord dat vrouwen met een dunne streep op de test sneller een miskraam kunnen krijgen.

Nou ik ga vandaag 31 december heerlijk met mijn man in een hotel slapen en feesten in Nijmegen,we vertrekken om 10.30 uur.Ik woon zelf in Overijssel dus dat is nog een eindje rijden.Maar iedereen een hele gave dag vandaag toegewenst.En hopelijk worden er heel veel baby tjes geboren volgend jaar.En de meiden van het augustus forum ook jullie heel veel plezier.

Veel liefs Bernice(6w/3d zwanger eerste kindje)22 augustus 2007 uitgerekend

#3106450 Quote

Ik heb hier nog nooit van gehoord en het lijkt mij onzin.
    Groetjes Rene, fijne jaarwisseling

#3106451 Quote

hoi,

ook ik heb er nooit van gehoort en ook mij lijkt het onzin

heel veel plezier in de geweldige stad nijmegen

goede jaarwisseling

groetjes moekje

10w, 3d

#3106452 Quote

Hoi,
    Lijkt me ook onzin want de streep wordt dikker naarmate je meer hcb in je bloed hebt dus als je net 1 dag overtijd bent dan kan het streepje smaller zijn, bij mij was ie heel vaag maar ben nu toch 39 wk zwanger!

Groetjes Mickey

#3106454 Quote

Lijkt me grote onzin. Ik had bij mijn eerste zwangerschap een vette plus en dan ook echt een zeer vette maar ik kreeg gewoon een miskraam.
    lfs ing

#3106457 Quote

knap als een test kan meten hoe de innesteling is gegaan, door eroverheen te piesen!
    lijkt me echt de grootste onzin!!

MicK78

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106473 Quote

volgens de gyn had het te maken met hoeveelheid hcg in je bloed. Dat kan je ook terwijl je vruchtje al is overleden nog flink in je bloed hebben en dus een "valse" dikke streep hebben. Fabeltje lijkt mij!
    Fijne tijd in Nijmegen
    mira (39+2)

#3106479 Quote

Grote onzin!
    Bij mijn eerste twee kinderen had ik zeer dunne streepjes, maar gewoon goede zwangerschappen gehad.
    Bij de derde zwangerschap een wat dikkere streep, en toch een miskraam gehad.
    Bij mijn derde kindje een dikke vette streep , en ook goede zwangerschap gehad.

Groetjes mamarovileur

#3106483 Quote

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie berichtje dan zal het wel een fabel zijn.
    Maar soms lees je wat en dan wil je ook weten wat of hoe het zit.

Liefs Bernice

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct