Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe snel groeid je buik een 2e zwangerschap

• Auteur

hoi hoi,
    ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, maar ik kan het al goed merken aan mijn broeken.
    dit is mijn 2e zwangerschap, kan dit ermee te maken hebben, of heb ik gewoon met de kerst teveel gegeten??
    gr. christel

#3106461 Quote

Hallo

Volgens mij is dat heel verschillend kon bij de 1e zwangerschap met 9 weken mijn eigen kleding niet meer aan. Ben nu 12 weken en 5 dagen zwanger en kan nu mijn eigen kleding net niet meer aan. Ben nu ook nog niet zoveel aangekomen als bij de 1e met deze aantal weken.

Groetjes bg

#3106482 Quote

Hoi Christel,
    Ik merkte bij mijn tweede zwangerschap aan mijn kleren dat ik zwanger was, nog voor ik overtijd was. Ik was dolgelukkig dat de test positief was, kon ik tenminste "lekker" zwangerschapskleding gaan dragen. In het begin ben ik heel veel aangekomen en toen ik 5 maanden was vroegen er al mensen of ik bijna uitgerekend was. De laatste 2 maanden is dat gelukkig minder geworden. Toen kwam ik niet meer aan.
    Het kan dus zomaar met je zwangerschap te maken hebben, maar ja, als je met Kerst te veel hebt gegeten….
    Groetjes,
    Patricia, trotse mama van Max (09-05-05) en Liv (14-12-06)

#3106490 Quote

het kan dus door de kerstdagen komen, maar ik merk dat het vooral onderaan mijn buik zit. dus zeg maar net boven het schaambot.
    ik moet al een beetje oppassen om het goed te verbergen.
    de eerste zwangerschap ben ik 20 kilo aan gekomen, ik had dan ook een kindje van 4485 gram. een flinke lummel dus
    het liefste wilde ik dit keer niet zoveel aan komen, maar als dat nu al zo begint.
    gelukkig is alles er na mijn vorige zwangerschap wel weer af gegaan en had ik weer hetzelfde figuur als daarvoor.
    groetjes c.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct