Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jakkes!

• Auteur

Hoi mede-zwangeren,

Het is nogal een genant onderwerp, maar misschien weet iemand van jullie een antwoord, mijn huisarts in elk geval niet…

Ik ben nu 22 weken zwanger van mijn 2e kindje en heb tijdens mijn 1e zwangerschap helemaal nergens last van gehad, dus alles voelt nu als een eerste zwangerschap.
    Bij mijn vorige bevalling heb ik twee flinke knippen gehad en enorm veel hechtingen waarmee ook nog van alles misgegaan is. Wonder boven wonder had ik na 2 dagen al helemaal nergens meer last van en zijn de knippen goed genezen volgens mijn verloskundige, kraamhulp, huisarts en gyneacoloog.

Een aantal weken begon ik ineens last te krijgen van pijn en een beetje bloedverlies na het vrijen. Het komt echt duidelijk ergens van een wondje of gescheurd litteken of iets dergelijks, dus ik maak me dan ook totaal geen zorgen om ons kleintje. Sinds een week of twee wordt het echter steeds erger, eigenlijk een constant brandend gevoel en pijn, af en toe een beetje bloed en jeuk! Ik word er echt helemaal stapel van!

Ik ben intussen al twee keer bij de huisarts geweest, o.a. voor inwendig onderzoek. Hij heeft me laten bloedprikken en verschillende monstertjes genomen en een uitstrijkje gemaakt. De resultaten van het bloedonderzoek lieten niks vreemds zien en  hij zag zelf niks vreemds aan de littekens of gewoon. Wel blijkt uit de monsters dat mijn ureum gehalte te laag was, maar hier zou ik me geen zorgen over hoeven te maken omdat het verder niks betekende en niks hiermee te maken zou kunnen hebben. De overige resultaten komen pas volgende week terug.

Volgens alles heb ik dus nergens last van, maar waarom voel ik dan wel van alles?! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of een idee wat het zou kunnen zijn? Alle tips zijn welkom aangezien ik langzaamaan wanhopig wordt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct