Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wanneer

• Auteur

hallo,
    ik had een vraagje.
    ik ben nu   5 dagen overtijd met mijn menstruatie.
    maar mijn cyclus is van begin af aan heel regelmatig, altijd tussen de 26 en 28 dagen.
    ik vraag me af wanneer je dan een test ga doen.
    is dat al vrij snel of wacht je daar een paar dagen langer mee.
    ik heb hier wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die die testen al op voorraad hebben liggen en dan al gelijk testen.
    is dat al zo snel nodig of niet.
    ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan, en of je aan 1 test dan
    genoeg hebt of   moet je naar een paar dagen weer opnieuw een test
    doen.
    lieve groetjes sandra.
    p.s. iedereen een gezond , gezellig, gelukkig 2007.

#3106485 Quote

Hoi Sandra,

ik heb mijn test gedaan toen ik ongeveer drie dagen over tijd was. Ik had geen bergen testen op voorraad liggen. Ik heb er gewoon een van het kruidvat eigen merk gekocht. Alleen als de test nog negatief is kan je hem een paar dagen later herhalen, omdat het kan zijn dat er nog te weinig hcg in je lichaam zit. Maar bij een positieve test deed ik dat niet meer.

groetjes en de beste wensen…

#3106486 Quote

hai sandra,

ik heb een test gehaald toen ik nog niet eens overtijd was. ik heb em een dag voordat ik ongesteld moest worden gedaan. ik kon niet langer wachten, ik had echt zo'n voorgevoel dat ik zwanger was. en dat klopte ook.
    wel een vaag streepje maar duidelijk genoeg.
    als ik jou was zou ik gewoon een test gaan doen, laat je niet misleiden door de duurdere merken, die zijn niet beter dan de huismerken.
    de huismerken zijn net zo nauwkeurig.
    ik ben benieuwd of je zwanger bent. hoop het binnenkort te lezen.
    spannend!

groetjes Miranda 33 weken +5

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct