Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

WIE WEET WAT DIE ZEURENDE SOMS MENTRUATIEPIJN IS(ALTHANS HET LIJKT EROP)???

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik heb af en toe last van een soort menstruatiepijn weten jullie ook wat dat is?
    Hoef ik mij daar geen zorgen over te maken ik heb het niet altijd maar af en toe zo n gevoel?En wie van de rokers(is s morgens ook misselijk tijdens het roken)??

Liefs Bernice(6w/4d)zwanger eerste kindje 22 augustus 2007

PS:HAPPY NIEUW YEAR….
    dat er allemaal mooie en lieve babytjes mogen komen.

#3106484 Quote

misschien is dat wel een teken dat je beter kan stoppen met roken!!!

#3106491 Quote

met het stoppen met roken ben ik het helemaal eens, het is echt beter voor je kindje.maar goed dat is je eigen beslissing, zelf denk ik niet dat het door het roken komt, maar door het groeien van je baarmoeder.
    ik ben nu voor de 2e keer zwanger en ben nu 5 weken en ik voel het ook al goed en dat was de eerste keer ook zo.
    als je twijfeld kun je natuurlijk altijd je vk vragen, je kan gewoon bellen ook al  ben je er nog niet geweest. vragen staat toch vrij!!
    suc6 c.

#3106492 Quote

Bedankt voor de goede raad,maar ik rook niet zo heel veel meer sinds
    ik zwanger ben ik denk ongeveer 5/7 sigaretten per dag en ik was een flinke roker altijd.
    Maar ik denk ook dat het mijn baarmoeder is dat hebben er al meer verteld.

Groetjes Bernice   augustus forum

#3106496 Quote

Hoi,

Ik heb ook vaak een zeurende pijn (net alsof ik ongesteld moet worden). Dit is al vanaf het begin en inderdaad niet de hele tijd of elke dag, maar 'af en toe'. M'n vk zei dat het inderdaad m'n groeiende baarmoeder is die een beetje protesteert…

groetjes,
    Linda

#3106519 Quote

Hai,

Inderdaad je baarmoeder. Mij werd het advies gegeven mee rrust te nemen en heb er nu ook minder last van…

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106596 Quote

hoi hoi,
    ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Gelukkiger dan ooit, wat is dit prachtig!
    het is pas pril, maar iedereen weet het wel al. Het is namelijk niet meteen de eerste keer gelukt, maar 'pas' na 1 jaar, dus we waren zo blij dat we het met Kerst ook aan iedereen verteld hebben. Dat is ONZE keuze. Komende maandag ook de eerste echo en ben zo benieuwd. Want de twijfels zijn er al vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent… Sinds vandaag heb ik ook het gevoel ongesteld te moeten worden, heel naar en zwaaar   gevoel…
    Ik wens iedereen succes met de zwangerschap!!!

#3106645 Quote

O wat ben ik blij dat ik niet de enige ben….ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds drie dagen af en toe ontzettende last van buikpijn, net of je ongesteld gaat worden. Het zijn maar een paar momenten per dag, maar heel vervelend.
    Heb vanmorgen toch de VK maar even gebeld want ik vertrouw het niet echt, maar zij zei dat het de innesteling kan zijn of het is een teken dat het niet goed gaat. Maar ik heb nog geen bloed verloren, dus dat laatste ga ik nog maar niet vanuit.
    Over twee weken heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een termijnecho, maar afwachten wat daar uitkomt.

Veel sterkte allemaal.

Gr. Elbrig

#3106657 Quote

Hai,

Ik heb ook last van krampen. Ben nu 7w en 3 d zwanger en heel af en toe last.
    Met name als ik me eigen iets te druk  maak. Vannacht werd ik er ook wakker van had ik ineens last. De weken hiervoor toen ik aan het werk was had ik er meer last van maar nu ik vakantie heb en veel rust bijna niet meer.

Ik las bij el-21 dat het of een goed teken of slecht teken kon zijn!? Volgens mij groeit je baarmoeder toch, Je moet wel uitkijken natuurlijk maar zolandje geen bloed verliest?

Nog 7 dagen en dan gelukkig 1e termijnecho. Heb wel een goed gevoel erover.

Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct