Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik begin het jaar goed, met een blaasontsteking!!

• Auteur

Als eerste iedereen een gezond!! en gelukkig   nieuwjaar!!

nou zoals de titel het al aangeeft ,zit ik nu fijn met een blaasontsteking!! grrrrrr
    Gister avond was er nog helemaal niks aan de hand, ik ging om een uur of 1 half 2 naar bed en om 4 uur werd ik wakker om te plassen, en jahoor ik voelde al meteen dat het niet goed zat (ik heb inmiddels al een x of 15 een blaasontsteking gehad dus ik herken het meteen!)
    Ik de huisartsenpost gebeld en kon een uurtje later terecht met mijn plasje( die al roze gekleurd was)
    Nou heb ik wel eens gelezen dat het wel vaker voorkomt bij een zwangerschap, dus het verbaasde mij ook niks.

Ik ben er zoiezo erg vatbaar voor, na mijn eerste zwangerschap heb ik altijd een zwakke blaas overgehouden, ik hoef maar te niezen en ik pies al in me broek hihi
    (en het gebeurd nu vrij regelmatig dat ik moet niezen, dus kan je nagaan!!)

Een mooi begin van het nieuwe jaar toch??

nou ja ik moest even mijn verhaal kwijt, bij deze dus!

liefs Prietje
    20w1d

#3106488 Quote

jij ook een gelukkig nieuwjaar en wat vervelend die blaasontsteking heb je wat van de dokter gekregen of je kunt eens naar een reformhuis gaan en vragen of je granberry pillen mag gebruiken schijnt ook goed te werken succes kus tas bijna 26 weken

#3106489 Quote
    quote: tassie31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2007 13:15:49'));

jij ook een gelukkig nieuwjaar en wat vervelend die blaasontsteking heb je wat van de dokter gekregen of je kunt eens naar een reformhuis gaan en vragen of je granberry pillen mag gebruiken schijnt ook goed te werken succes kus tas bijna 26 weken
    #3106494 Quote

Haaai,

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Wat vevelend da je een blaasontsteking hebt. Ik heb daar zelf ook heel veel last van gehad en ik had in het begin van mijn zwangerschap contstant een vechtende blaas in de zin van dat ik tegen een blaasontsteking aanzat maar het niet doorzette.

Toen ben ik dagelijk een vitaminde c bruistablet gaan gebruiken en daarnaast 1x per dag cranberry capsules genomen. Nu heb ik al 2 a 3 maanden nergens geen last meer van. Althans wel van een zwaar drukkend gevoel op mijn blaas maar dit heeft verder niest met mijn blaas te maken want mijn urine is nu telkens goed.  

Ik hoop dat je  er wat aan hebt.

gr  

#3106506 Quote

Ik hoop dat je wel wat voor je blaasontsteking hebt gekregen, want het kan gevaarlijk zijn tijdens je zwangerschap.

Over je niesprobleem: dit klinkt als slappe bekkenbodemspieren. Ik zou daar, als ik jou was, na de bevalling wel wat mee doen (trainen) of zelfs naar een fysiotherapeut of cesartherapeut gaan, want als je er niets mee doet kan het tot incontinentie leiden (op een gegeven moment wordt het niet vanzelf meer beter, eerder slechter). Urine verliezen bij niezen is een van de eerste fases van incontinentie. En een leven lang tenalady bij je moeten dragen lijkt me een niet zo prettig vooruitzicht.

Sterkte met je blaasontsteking en pas vooral goed op jezelf!

Famke151

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct