Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

31 week zwanger , in de urine witte slijmvlokjes???

• Auteur

hoi allemaal,

aller eerst iedereen de beste wensen toe gewenst!!!!!
    ik ben nu 31 week zwanger en heb de laatste week witte volkjes in mijn urine drijven,,
    ook ruikt mijn urine anders een hele sterke zoete geur..
    ik las op het internet dat het verlies van vruchtwater kan wezen,,maar voel me goed, heb nergens last van dus wil mijn verloskundige hier ook niet mee lastigvallen.
    ik heb trouwens de hele zwangerschap last gehad van afscheiding gehad dus misschien is het wel daarvan..
    heeft iemand het zelfde???

groetjes diane

#3106502 Quote

Hoi Diane25,

Ik zou het toch even navragen bij de verloskundige. Als het inderdaad vruchtwater is, dan is er ook een kans op infectiegevaar. Ik zou het risico niet nemen, en daar is de verloskundige tenslotte toch voor. (had ze maar een ander beroep moeten kiezen, ha ha). Ik heb het zelf niet gehad tijdens mijn zwangerschap.

#3106504 Quote

Hoi Diane25,

Het kan zijn dat je beetje bij beetje al iets van de slijmprop aan het verliezen bent.
    Ik heb dit zelf nl ook gehad, heb nooit een prop verloren op t eind maar steeds kleine vlokjes.

Bij twijfel zou ik absoluut de verloskundige bellen, daar zijn ze voor toch!

Groetjes Linda (mama van Nigel 07-03-2006)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct