Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe voelt een mk aan een bange moeder

• Auteur

hoi dames

ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van mijn vierde
    wat ik nu heb heb ik nog niet meegemaakt wie kan mij helpen
    ik heb net anderhalve week oud en bruin bloed gehad en nu sinds gisteren heb ik licht rood bloed ik maak me een beetje zorgen want dit ken ik nog niet ik heb wel net de ha gebeld en die had het erover dat het nog mischien innesteling is ik heb ook geen pijn of koorts maar ik ben wel bang dat ik mijn kindje verliest daarom vraag ik hoe voelt het als je een miskraam krijgt
    en ik heb pas de 16de een echo dan ben ik iets meer als 8 welen
    maar dit maak me best onzeker ik was al blij dat ik na 8 maanden zwanger bent en nu ben ik bang om het te verliezen
    wie heeft er raad voor mij

groetjes een onzekere moeder

#3106553 Quote

Hoi Engel,

Ik heb in de eerste 12 weken van mijn zwangerschap bijna iedere dag rood, oranje, rose of bruin bloed verloren. Daarna hield het bij mij op. De verloskundige kon ook niet zeggen waardoor dat precies kwam, maar alles is zo doorbloed als je zwanger bent en er gebeurd zoveel, dat er af en toe best een klein adertje vanzelf, of door innesteling kan knappen en je dan een beetje bloed.

Bij een miskraam krijg je wee-achtige of menstruatieachtige krampen in je buik en verlies je veel bloed (meer dan twee maandverbanden op een dag). Af en toe een klein steekje of krampje in je buik is normaal. Zoals je het nu omschrijft zou ik me nog maar geen zorgen maken. Maar je kunt altijd je verloskundige bellen, als dat je meer gerust stelt.

#3106554 Quote

Hoi Engel,
    Kun je misschien de verloskundige bellen? Die heeft er net iets meer kaas van gegeten dan een huisarts.
    Hoe een miskraam voelt is voor iedereen anders. Ikheb een   miskraam gehad waar ik niets van gevoeld heb, tot het uiteindelijke moment waarop het kindje "loskwam", toen heb ik een avond lang wee-achtige pijn gehad en ben ik heel veel bloed verloren. Ik wist toen al wel ruim een week dat het zou gaan gebeuren. Maar dat is weer heel anders dan wat Marisa in die andere reatie schrijft.
    Sterkte,
    Patricia

#3106558 Quote

hoi dames

bedankt voor jullie reaktie
    ik denk dat ik het maar heel ff moet afwachten of het niet erger word het bloeden
    dan kan ik altijd mijn gyn bellen tot nu toe heb ik ook geen pijn
    en nu weet ik ongeveer hoe het moet voelen als er een mk zou op treden
    dank jullie wel

groetjes

#3106638 Quote

Ik had ook eerst bruinverlies en daarna helderrood bloedverlies met 6/7 weken. Ik heb totaal  geen buikpijn of krampen gehad en het bloedverlies werd ook niet erger. Toen ze een echo maakten was alles in orde (prima hartactie). Het bloedverlies bleef hetzelfde, en bij de echo met 9 weken zagen ze dat het hartje niet meer klopte! Een week later heb ik een curettage gehad, want het vruchtje kwam niet vanzelf af. Ik zou dus toch maar even de verloskundige bellen!
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook met 6 weken bloedverlies gehad, maar dat was maar 1 dag. Deze zwangerschap is wel goed gegaan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct