Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Happy??

• Auteur

Hallo meiden,

allemaal een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst!

Wilde graag iets met jullie delen; ik ben nu 7wkn zwanger en kan niet zeggen dat ik me echt happy voel. Mijn vriend en ik wilde graag kinderen en het lukte ook supersnel (1 maand). De 1ste week was ik echt blij, trots en voelde me verliefd, maar dat gevoel lijkt steeds meer te verdwijnen…
    Voel me best wel schuldig om mijn gevoel. Toen ik de pil slikte had ik ook last van deze gevoelens en mede om die reden ben ik overgestapt op het spiraal.

Ik ga er maar vanuit dat het de welbekende hormonen zijn, maar ben wel benieuwd of meer van jullie hier last van hebben. Moet ook erg wennen aan mijn lijf wat zo groeit. Hoop dat het na de eerste 3 maanden beter gaat iig.

Liefs,
    Carla
    36 en 7wkn van 1e kindje

#3106557 Quote
    quote: Prinses_je schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 13:08:57'));

Hallo meiden,

allemaal een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst!

Wilde graag iets met jullie delen; ik ben nu 7wkn zwanger en kan niet zeggen dat ik me echt happy voel. Mijn vriend en ik wilde graag kinderen en het lukte ook supersnel (1 maand). De 1ste week was ik echt blij, trots en voelde me verliefd, maar dat gevoel lijkt steeds meer te verdwijnen…
    Voel me best wel schuldig om mijn gevoel. Toen ik de pil slikte had ik ook last van deze gevoelens en mede om die reden ben ik overgestapt op het spiraal.

Ik ga er maar vanuit dat het de welbekende hormonen zijn, maar ben wel benieuwd of meer van jullie hier last van hebben. Moet ook erg wennen aan mijn lijf wat zo groeit. Hoop dat het na de eerste 3 maanden beter gaat iig.

Liefs,
    Carla
    36 en 7wkn van 1e kindje

hoi carla

ik ken dat gevoel ik heb precies het zelfde ben 6weken 3 dagen ik ben 35
    mijn vierde kindje
    mijn gevoel laat me ook in de steek het ene moment wil ik mijn vriend bij me hebben en het andere moment weer niet en ik heb ook het gevoel hou ik of hou ik niet van hem ik weet niet wat die hormonen met me doet maar ik kan ook niks hebben ik loop iedereen af te zieken en niks is goed
    maar diep van binnen hou ik super veel van mijn mannetje ik hoop dat het gauw over gaat die rot gevoelens voor ons want ik weet het is niet leuk om zo te denken en te voelen

groetjes

#3106576 Quote

Hoi,
    maak je maar niet al te druk hoor, hoe vervelend dat het natuurlijk ook is zo'n gevoel. het is gewoon een tijdelijk dipje. De meeste zullen het wel herkennen. Gedurende de hele zwangerschap heb ik af en toe ook een dipje gehad. Zo van… is dit echt wat ik wilde, kan ik het wel, ik voel me niet lekker….
    Af en toe gewoon even lekker van je af huilen lucht enorm op en er over praten met je partner.
    Hou je taai.
    Groetjes V.

#3106578 Quote

hoi,
    de eerste weken van mijn eerste zwangerschap waren net zo. Een groot vraag teken of ik het wel kon en of het wel het juiste moment was enzo. Ik heb geleerd dat het er allemaal bij hoort. Genieten komt later wel. En voor sommige vrouwen is zwanger zijn helemaal geen roze wolk. En dat is echt niet erg. Het is maar een voorberijding op iets veel belangrijker>>>>>>>moeder worder/zijn.

wil je kletsen?? zwanger@live.nl (msn)

gr ruth

#3106588 Quote

Hallo,

Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en ik moet zeggen dat ik nu toch weleens me begin af te vragen of ik dit allemaal wel kan. Afgelopen nacht besefte me ik ineens dat alle bevallingsverhalen en babyverhalen eerst nog heel ver van me af stonden en nu schoot ik ineens in lichte paniek omdat ik besefte dat ik zelf binnen 10 weken een kind eruit moet werken.

Dat is wel erg bot gezegt maar dat is de beste omschrijving van de paniek dat ik een paar seconden lang ineens besefte. Ik dacht er gelijk achteraan JEETJE KAN IK DAT WEL!!!!!!!!

Maar goed ik heb de paniek maar weg gedrukt en ik kan het gewoon net als iedere vrouw natuurlijk.

Weliswaar wat anders als het downgevoel maar ik wilde het even kwijt.

gr vanessa

#3106594 Quote

thanks! ben blij dat er meer zijn zoals ik   geeft me wel meer rust…
    het enige wat ik veel hoor is 'je moet gewoon genieten' maar ja da's makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ruth, lijkt me zeker leuk een keer te chatten. Ben helaas thuis nog niet online. We zijn net verhuisd en adsl laat op zich wachten…ook zoiets…gaan dus weer verhuizen dit jaar..zucht…
    maar goed, straks een leuke krullenbol die rond augustus eruit plopt haha

Dikke kusss,
    Carla

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106621 Quote

Ach ja, wat is gewoon genieten. Van iets lekkers te eten of even op de bank na een drukke dag kan ik goed genieten, maar het is echt niet zo dat ik op de bank ga zitten en over mijn dikke buik ga aaien en ga genieten. Tuurlijk is het hardstikke leuk om de kleine te voelen en te dromen over dadelijk, maar ik ben zeker 10 keer superziek geweest. En dan bedoel ik echt 3 – 5 dagen achter elkaar alleen maar overgeven, misselijk, niks kunnen eten en drinken  en in bed liggen (tijdens de hittegolf deze zomer) en toen heb ik vaak gevloekt hoor. En  dan krijg je van die  " goedbedoelde" opmerkingen "ach je krijgt er iets moois voor terug" of " je moet maar denken aan waar je het allemaal voor doet" of "dat had ik vroeger ook".     Nou op zo'n moment voel je je gewoon …… en zou je dat zwanger zijn graag even overhevelen naar je man.
    Dat heeft niks te maken met het kindje niet willen of zo. Soms voel je je gewoon even shit (en dan hoef je niet eens ziek te zijn of zo hoor). Dat hoort er nu eenmaal bij.
    Dus… kop op. Het blijft niet eeuwig zo, je voelt je vast dadelijk weer beter. Enne.. praat gerust hier op het forum van je af. Daar is het voor.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct