Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat vinden jullie?

• Auteur

Hoi hoi,
    Moeilijk hoor namen uitzoeken!
    Wat vinden jullie van de namen:
    Simon
    Dinand
    Tycho
    Caspar
    Morris
    Groetjes, Nicole

#3106561 Quote

Ik ben ook erg bezig met namen verzinnen (zie andere namentopic). Ik vind Tycho erg leuk, maar Tygo vind ik er iets stoerder uit zien qua schrijfwijze.

#3106575 Quote

ik vind dinand het mooist !

#3106579 Quote

hallo,
    ja namen uit zoeken is zeker moeilijk.
    maar ik vind dindand en tycho het mooist.

groetjes belinda mama van marissa

#3106580 Quote

ik vind caspar erg leuk…. maarre casper is ook leuk. hoewel dan zit je weer met dat spookje..

wat vind je van bram?

#3106581 Quote

Hey Nicole,

Ja erg he namen zoeken,ppff vooral vor een jongen,voor een meisje zijn we er uit!!
    Maar uit jouw lijstje vind ik tygo er toch wel uitspringen,lekker stoer!
    Bij ons is op de 20 wkn echo niet uitgekomen wat het zal gaan worden,alles was oke van wat er te zien was maar het geslacht helaas niet!
    Dus wij moeten ook nog op zoek naar een jongensnaam!!

Succes he,
    groetjes wen

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106587 Quote

Ja, voor een meisje waren we zo klaar… maar voor een jongen….. pfffff.
    Bram vind ik zelf niet zo…. moet dan aan een echte boerenjongen denken terwijl wij echte stadse zijn….

#3106591 Quote

Hoi Nicole,

ik vind Tygo een ontzettend leuke naam ……..mede omdat hij misschien enorm op Timo lijkt dus kunnen wij die nemen vind ik persoonlijk iets te veel op elkaar lijken maar erg mooi ook wij hadden enorm veel moeite met een jongensnaam meidennaam waren we zo aan uit maar het blijkt dus een kereltje te wezen ook daar zijn we nu wel aan uit en mij heeft het heel erg geholpen om hem in mezelf al zo te noemen en daardoor viel er al een naam snel af ik kon er maar niet aan wennen……….wij hadden Renzo,Levy en Kay in gedachten waarvan er 1 zowiezo niets was qua mijn gevoel misschien moet je het eens proberen 😉

liefs mamavanTimo……….nog 16daagjes;-)

#3106592 Quote

nog 14 daagjes bedoel ik 😉 gaat de tijd snel he

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct