Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vandaag was onze 1e afspraak bij de vk

• Auteur

hallo allemaal,
    we zijn dus vandaag bij de vk geweest, wat kregen we veel informatie zeg!!
    maar het was best leuk alleen jammer genoeg nog geen echo! die krijg ik pas de 23e. dus ik was stiekem wel een beetje teleurgesteld, want hoopte daar op!!

we moesten ook een keuze maken of we een combinatie echo willen gaan doen, maar we hebben hier net over gepraat, en willen dat niet gaan doen.
    ook omdat de uitslag toch niet zo betrouwbaar is. maar de 20 weken echo laten we wel doen.
    groetjes diana

#3106622 Quote

hee diaan eindelijk ik was zo benieuwd naar hoe het was gegaan vandaag.
    dus nu de 23 ste nou ook spannend hoor wij hebben er ook voor gekozen om de test niet te laten doen maar ook wel de 20 weken echo   wat een info krijg je he en vragen waar wij nog niet over nagedacht hadden zoals bosrtvoeding en kraamzorg regelen 1 tip informeer eerst bij je verzekeraar waar je recht op heb i.v.m eigen vergoeding ik ben verloot op internet ha ha en kun je gelijk je pakket aanvragen. nou geniet ervan kus tas

#3106623 Quote

ja hun zijn al 9 maanden verder lijkt wel, terwijl ik eerst de 12 weken door wil komen!!

jij heb de 20 weken echo al gehad dan, hoe ging die?
    en een pret echo willen we ook. we willen graag weten wat het zou worden. liefs diana

#3106632 Quote

hee wijffie ja wat een hoop info he ,ik had ook zoiets van ff dimmen eerst maar eens kijken hoe alles gaat ik had precies hetzelfde gevoel ha ha  maar die 20 weken echo is heel bijzonder maar die van ons lag echt niet stil dus ik zag alleen maar armen en benen ik heb ook gevraagd of alles wel aan elkaar vastzat er gaat zoveel door je heen en toen ik het hartje zag en we alles hadden gezien was ik zo vol van ons kindje en het is ook zo onwerkelijk maar zo mooi  ons hummeltje o en ik heb wel een oor gezien maar 1 feb kunnen we nog naar ons kindje kijken dan ga ik nog ff genieten en op mijn gemak kijken genieten he kus tas

#3106650 Quote

dat je het nog zo lang heb voor je kunnen houden dan!! ik wil het het liefst tegen iedereen al zeggen die ik tegen kom. ik kan geen 25 weken wachten denk ik, vooral niet na zo'n speciale echo!!!
    en bedankt ook nog voor de tip!! ik weet niet eens waar ik moet beginnen met nadenken over alles, pffff haha.
    en ik snap niet dat ik vanmiddag al bloed moest laten prikken, als ik de uitslag pas over 4 weken krijg. dan is mn bloed toch weer anders lijkt mij…? wat gaat er toch allemaal veel door mij, en vele andere zwangeren, heen zeg.
    echt mooi dat je je kindje al lekker heb zien bewegen joh!! nog ff wachten ja op de volgende echo, daar leef je gewoon helemaal naartoe lijkt me. ik wel haha.
    liefs diana

#3106705 Quote

hee diana rustig aan neem de tijd om over alles na te denken vraag je verloskundige om hulp ik heb ook nog een hoop open staan ik heb bijvoorbeeld een thuisbevalling opgegeven maar ik kan altijd nog veranderen en ik heb borstvoeding opgegeven maar als dat niet gaat stap ik over. rustig aan en wat betreft bloed dat veranderd niet zo snel ze kijken je ijzergehalte  en en je suiker en hiv en je bloedgroep en als je resistend ben kunnen ze er bijtijds jou injecteren zodat jullie bloedgroepen niet botsen die van jou en je kindje   wij weten niet wat het word hoor maar ik ben eeeeeeeeeeeeeeerg nieuwschierig ik ga toch denk ik stiekem kijken of ik wat zie of niet natuurlijk ha ha geniet dikke kus tas en 26 weken

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct