Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik ben helemaal in de war

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag voor het eerst op dit forum omdat ik nog niet zo goed weet waar ik nu thuis hoor.
    Ik ben na een hoop MMM zwanger geraakt, helaas is dit op 2 nov een MK geworden.
    Vorige maand dacht ik dat ik alweer zwanger was omdat ik dezelfde symptomen weer had maar toen ben ik na 35 dagen ongesteld geworden.
    Voor mijn MK had ik een perfecte cyclus van 28 dagen.
    Vandaag zou ik dan ongesteld moeten worden maar heb al 2 weken de meest rare huilbuien, ben heel prikkelbaar en sinds een paar dagen ongelovelijk moe.
    Ik heb een heel vol gevoel en heb een beetje een weeig gevoel in mijn maag.
    Ik weet dat ik geduld moet hebben maar zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?

Groetjes

#3106639 Quote

Tsja.. daar kom je maar op een manier achter hè…. Testen..
    Ik weet niet, ben je al overtijd, of dat nog niet? Vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden kun je testen.
    Dingen gaan bedenken bij het geen wat je voeld heeft niet zoveel zin, dat je huilbuien hebt kan ook andere oorzaken hebben, door hormonen die voor je ongesteldheid heviger zijn enz.
    Bij ons heeft het iets meer als 8 maanden geduurd voor ik zwanger werd.. heb ook vaak gedacht dat ik zwanger was, maar dit lag aan mijn hormonen..
    Tip ; ik zou gewoon gaan testen!

Groetjes,
    Janet
    15 weken zwanger

#3106690 Quote

het zal wel niet zo zijn, maar een vriendin van me heeft een mkk gehad en bleef zich daarna raar voelen: een dikkere buik, hoewel niet echt dik, weeig misselijk, enzo nog wat van die kwaaltjes.
    ze bleef ook vloeien. uiteindelijk is ze terug naar de vk gegaan om te vragen hoe dit kon. die heeft een echo gemaakt en daar bleek nummer 2 nog vrolijk te groeien! en dat is nu een gezonde jongen van 2 jaar.

maar eerlijk gezegd: deze vk had het nog nooit meegemaakt en was al jaren aan het werk.

groejtes
    greet

#3106697 Quote

Hoi,

Ik ben zwanger door ivf dus weet een beetje hoe en wat. Of je nu spontaan zwanger bent hangt een beetje af van de indicatie die je had voor de mm. Ik kan bv niet natuurlijk zwanger raken. Ik ben nog wel lang beroerd geweest van mijn miskraam 2 jaar geleden. Ik zou ook testen. Je bent al overtijd dus het hoeft geen probleem te zijn.
    Succes!
    gr.ing

#3106725 Quote

Hey Inge,

Dank je wel voor je reactie. Ik lees al een tijd met je verhalen mee en heb er echt bewondering voor hoe je het allemaal doet en volhoud.
    Ik vind het dan ook extra lief dat je op mijn vraag reageerde.
    Ik denk dat ik van het weekend ga testen, ik weet namelijk na mijn MK niet meer precies wanneer ik écht overtijd ben.
    Ik krijg wel steeds meer kwaaltjes, of ik hoop/denk dat ik ze krijg haha.
    Ik hoop dat ik het wachten tot het weekend volhoud anders is de etos gelukkig over een uur open haha.

Liefs Rebekka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct