Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even vraagje over urine

• Auteur

hallo
    ik had een vraag je of iemand weet hoe de urine er uit ziet als je zwanger ben?
    de gene die met moeders voor moeders mee doen zullen dit wel weten?
    zie je verschil met voor de zwangerschap?
    groeten petra

#3106706 Quote

Hai Petra,
    Ik zie geen verschil met vóór m'n zwangerschap..

Groetjes,
    Mamamski 18 wk 1 dag

#3106722 Quote

Hoi!

Ik moet zeggen dat ik wel vond dat mijn urine er iets anders uit zag. Iets troebeler. Ook rook het gewoon iets anders. Komt ook omdat je reukvermogen erg verscherpt, maar toch…

Ik heb ook eens gelezen van iemand die dat ook had, en zelfs op het toilet op   het werk dat luchtje ook rook: toen bleek een collega van haar ook zwanger te zijn! Er gebeurt dus echt wel iets met je urine als je zwanger bent!

Liefs, Vennie

#3106724 Quote

Hoi,

Bij mij ook iets troebeler, sterker ruikend en in de eerste 3 maanden ook donkerder. Op de een of andere manier plas ik dan altijd minder. Merk dat aan Moeders voor Moeders, eerst een krat vol, aan het eind plas ik met gemak het tweede krat vol.

Ingeborg

#3106738 Quote

Hoi,

Ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders. Voordat ik wist dat ik zwanger was, merkte ik al  een verschil. Mijn urine was veel donkerder (geler) dan eerst en terwijl ik toch net zo veel dronk als voorheen. En troebeler inderdaad. Maar of je daar wat aan kan afleiden… Als je een keer bietjes eet ziet het er ook ineens heel anders uit. Als je vraag is of je aan je urine kunt zien of je zwanger ben, heb ik daar zo mijn twijfels over. Ondanks dat ik zeker weet dat dat bij mij wel het geval was. 🙂

Groetjes, Marisa

#3107019 Quote

vindh et zeker sterker ruiken maar zie verder niet iets anders.
    maar ik ben dan ook nog niet zolang zwanger, weet dus niet of dit nog gaat veranderen.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3107024 Quote

hoi,

Ik merk wel degelijk een verschil dan voor de zwangerschap. Mijn urine is donkerder en ruikt sterker dan normaal.

Gr Diana
    11 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct