Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

De eerste echo, alles was goed, wat een opluchting!

• Auteur

Mag ik jullie voorstellen:
    Dit is ons kleintje!

Hehe wat een geruststelling, er zit dus echt een kleintje in mijn buik, t hartje klopte gigantisch hard en het draaide en springde er flink op los.
    Ons kleintje zwaaide zelfs nog eventjes naar ons!

Helemaal leuk!

Het was wel een enerverdend ochtendje voor ons zeg.

We hadden een afspraak om 10.00 uur, we waren er al vrij bijtijds (09.30 uur)
    En natuurlijk liep het spreekuur zowiezo weer uit!
    Dus pas rond 10.30 uur werden we dan eindelijk naar binnengeroepen.

Eerste de echo, alles zag er piekpijn uit, en ik ben precies volgens schema zwanger
    Mijn uitgerekende datum is 06-08-2007 zoals ik zelf ook al had berekend
    We werden van harte gefeliciteerd na een grondige check van alle kanten.
    Wel was mijn linkereierstok nog steeds vergroot, deze was zo'n 6 cm in doorsnede
    Daar zal je nog steeds wel flink last van hebben he? Vroeg de IVF arts.
    En ja dat heb ik dus zeker nog wel. Ik heb vaak stekende buikpijn en ja meer links dan rechts. Het kan verder voor de baby geen kwaad maar moet nog wel even in de gaten gehouden worden (voor mijn eigen welzijn)

Ik mag worden overgeheveld naar een Gynaecoloog bij ons in het ziekenhuis in Nieuwegein. Ik moet vanwege mijn schildklierziekte (de ziekte van Graves) wel onder controle bij een gynaecoloog en inmiddels loop ik ook al bij de internist.

Maar ook blijf ik nog bij het UMC onder behandeling, en ik houd daar ook gewoon nog contact met de IVF artsen.
    Dit omdat ik middels ICSI ben zwanger geraakt en zij van alles en nog wat onderzoeken met betrekking tot de hele ICSI behandeling en de daaropvolgende zwangerschap.
    Ik moet dus met 13 weken en met 20 weken zowiezo nog in het UMC zijn voor allerlei testjes, een echo en bloedafnames.

Zo ook vanmorgen. Na de echo moesten we weer plaatsnemen in de wachtkamer om later weer opgeroepen te worden voor een gesprek en bloedafname.

Het afnemen van bloed kan bij mij zo nu en dan nogal dramatisch zijn, niet voor mij, mij boeit het echt niet, maar voor de gene die bloed moet afnemen is het lastiger.
    Ik heb namelijk onvindbare en wegspringende aders.
    En ja hoor zo ook weer dit keer.
    Links geprikt, daar kwam na 3 druppels niets meer. Rechts gekeken, daar konden ze niets vinden. Rechts bij mijn pols geprikt. Helemaal geen bloed te vinden.

Toen zag ik haar helemaal rood aanlopen, ik zei joh…geeft niets hoor, je bent echt niet de enige. Ja maar dit gaat me niet lukken hoor. We gaan maar naar beneden denk ik, dus wij met IVF arts, buisjes bloed en de hele handel naar beneden, daar zit de bloedafname poli. We waren alleen niet de enige. Sterker nog ze stonden zelfs buiten. Ik dacht nou met een arts erbij krijgen we vast voorrang. FOUT!

Dus na weer 45 minuten wachten waren we dan eindelijk aan de beurt en is het die mevrouw wonder boven wonder gelukt 4 hele buizen bloed van mij af te nemen.

Ondertussen was ik al weer helemaal plat gebeld en gesmst door nieuwschierige en inmiddels bezorgde familieleden en vrienden.
    En mijn sms/ belbundel is allang leeg voor deze maand nog….maar goed ik maar weer flink smsen natuurlijk want iedereen moet het natuurlijk weten!

#3106729 Quote

He Chynt,

Het ziet er mooi uit he zo n echo je zal er wel heel vaak kijken ofniet.
    Ik hoop echt dat ik dit straks allemaal ook zie op de echo voor mijn eigen kleine.
    He ik spreek je snel op msn..rustig aan he.

Liefs Bernice(7w zwanger eerste kindje)

#3106733 Quote

hallo,

heel mooiiii !!!

en van harte gefeliciteerd

liefs van anna 14 wk en 4 dg

#3106734 Quote

hallo,

heel mooiiii !!!

#3106735 Quote

hallo,

heel mooiiii !!!

#3106736 Quote

hallo,
    hele mooie baby

van harte gefeliciteerd

liefs van anna

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106737 Quote

hallo,
    hele mooie baby

van harte gefeliciteerd

liefs van anna

#3106746 Quote

Ok dan…ook hier een berichtje! GEFELICITEERD! Ik blijf duimen dat het allemaal goed blijft gaan!!! NEUDE NEUDE NEUDE hihihiihihhi!
    lfs ing

#3106756 Quote

sorry het forum deed vanmorgen ze vaag , kreeg alleen ma errorss vandaar dat ik dus dacht dat het er niet op stond …

haha ma goed

liefs van anna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct