Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

haar blonderen

• Auteur

Hallo dames hier een vraagje.

Ik wil graag mijn haar blonderen maar ben 29 wk zwanger nu wil ik graag
    weten of iemand mij kan vertellen of dat schadelijk is?
    Ik heb namelijk wel een s zoiets gehoord!

#3106721 Quote

Hoi,

Nee, is niet schadelijk. Ik heb het ook gedaan, wel bij de kapper hoor. Je haarkleur kan alleen is afwijken van de normale kleur, dit ivm de hormonen. Was bij mij niet het geval trouwens.

groetjes Mickey (40,1 wk)

#3106739 Quote

Ik zou het voor de zekerheid even met je kapper overleggen. Er zijn tegenwoordig genoeg 'natuurlijkere' middelen om je haar te kleuren. Moet geen probleem zijn.

Ik heb mijn haar voor de zwangerschap in m'n eigen kleur laten verven. Nu hoef ik er niks meer aan te doen. En door de hormonen zit het echt super en glanst het zo mooi. Erg blij dat ik er eigenlijk alleen maar een borstel doorheen hoef te halen. 🙂

#3106745 Quote

Hoi,

Het kan wel maar dan bij de kapper. Die gebruiken organische verf en bleek dus dat kan geen kwaad. Ik heb dit uitgezocht. Zeg het er wel bij als je naar de kapper gaat want het kan zijn dat ze ook nog met chemische middelen werken.

gr.Ing

#3106753 Quote

hai,
    ik las je berichtje ,ik ben dan (nog) niet zwanger van ons 4e spruitje maar ik ben wel kapster en ik kan je echt geruststellen hoor,het is een fabel,het kan echt geen kwaad ,verven gebeurt op je hoofd en er kan niets in je bloedbaan komen ,ook van het inademen van de geur gebeurt er niets .dus lekker blijven verven,een zwangere vrouw wil er toch ook gewoon leuk bij lopen en dat kan allemaal!!!!
    succes ermee!!!!
    groetjes romy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct