Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Belachelijk veel haargroei

• Auteur

Hallo,

Ik heb sins ik zwanger ben echt belachelijk veel haargroei. En dit alleen op m,n buik
    het is echt lelijk en ik heb ook nog is donker haat dus je ziet het heel goed.
    word steeds erger.

heeft iemand dit ook of weet iemand of je er iets aan kan doen. ik dacht er al aan om
    het te gaan waxen,

( ik had de eerste zwangerschap ook wel wat haargroei maar lang niet zo veel als nu)  

groetjes

#3106758 Quote

Ik merk dat mijn armharen langer worden dan normaal. Gelukkig niet allemaal tegelijk en ze zijn erg blond, dus je ziet er weinig van. Maar die armharen van 4 cm trek ik er toch echt even uit!

#3106768 Quote

Hoi !

Nou je bent niet de enige hoor !   Ik heb rond mijn navel ook ineens heel veel zwarte haargroei. Ik vind het ook ontzetten lelijk maar heb gehoord dat het na de zwangerschap minder wordt en soms gewoon helemaal verdwijnt…………. laten we dat dan maar hopen he !!! 🙂 Hoe verder in de zwangerschap hoe meer haren er komen………………. ik zit ze er nog wel eens uit te plukken maar ze komen ook weer net zo snel terug dus je kunt aan de gang blijven op die manier.

Maar troost je, je bent niet de enige !! 🙂

groetjes !
    Bianca 24 wkn 4 dgn zwanger

#3106769 Quote

hee fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, bij mij is t ook zo erg, op mn buik en mn schaamstreek, echt vreselijk en als je t weghaalt komen er meteen rode pukkeltjes dus dat wordt er ook niet mooier op! heeeeeel frustrerend maar je doet er niks aan geloof ik, anderen krijgen weer striemen en dat heb ik de vorige keer en hopelijk deze keer niet gehad!

ik haal t wel weg hoor, vooral als ik naar de vk moet, ik weet wel dat t er erger door wordt maar ik voel me toch niet op mn gemak als ik daar lig.

als je nog een magische oplossing van iemand hoort, dan hoor ik t graag hihi

doei doei

#3106801 Quote

Hoi Janneke,

Ik  heb zelf gelukkig (nog) geen last van overmatige haargroei, maar herken je probleem van de rode bultjes wel.

Al jaren smeer ik iedere dag Emino Crème van Bonusan. Dit is een eiwitrijke crème die tegen alle kloofjes, pukkeltjes werkt. Gewoon lekker insmeren na het scheren en je hebt geen last meer van de rode bultjes! Je kunt het kopen bij reformzaken. Bij mijn reform is het niet voorradig, maar na bestellen de volgende dag in huis. Tube kost ongeveer € 8,00 en je doet er onwijs lang mee.

Succes!

liefs,
    Carla

#3106802 Quote

hi

dat is ook bij mij herkenbaar…. ik heb ineens allemaal haartjes op mijn buik. gelukkig ben ik blond, dus het valt niet echt op en ik laat het dan ook maar zitten. mijn schaamstreek heb ik overigens al een aantal weken niet gezien door de buik, maar daar schijnt het ook lekker te groeien. daar ging weer een stukje vrouwelijkheid…….

op mijn benen heb ik overigens ineens minder haar…..

raar, maar waar dat haar.

hoe zat dat nou ook weer met scheren van je schaamstreek… ik heb wel eens gehoord dat dat niet echt goed is voor je.

cami

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3106818 Quote

Nou gelukkig ben ik niet de enige dan
    maar vervelend blijft het wel maar goed hoop dan maar dat het na de zwangerschap weer weg gaat

en scheren bij je schaamstreek lukt best nog wel heb ik bij de eerste ook tot het eind gedaan word wel wat moelijker maar het is niet onmogelijk

succes met jullie zwangerschappen nog

groetjes senjo ( 12 wkn )

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct