Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

geen harde buiken?

• Auteur

hoi,

ik vroeg me af, als ik moet hoesten, niezen of lachen voel ik een soort van pijn in mn onderbuik (gebeurt niet altijd hoor tijdens niezen, lachen of hoesten hoor) is nu maar 2x voor gekomen. dan moet ik ff liggen en dan is het zo weer over.

ik dacht misschien dat dit harde buiken zou kunnen zijn maar heb er net een stukje over opgezocht en dan was het toch niet. want harde buiken zouden geen pijn doen. en ik heb dat wel. heel vreemd.

wie kent dit ook? of heeft dit ook wel eens gehad?

groetjes arianne (15 weken en 5 dagen)

ps. heb ook heel erg veel last van bandenpijn…

#3106814 Quote

Toen ik je klacht las dacht ik meteen 'bandenpijn' en onderaan je berichtje bevestig je dat ook. Ik denk dat dat het 'probleem' is.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik een harde buik heb, dan voelt dat ook echt zo. Alsof er een harde bal in je buik zit. Ik ben geen expert, maar wat jij hebt doet me toch meer aan bandenpijn denken.

#3106817 Quote

Hoi,
    ik dacht ook meteen aan bandenpijn. Vraag het voor de zekerheid bij de volgende controle bij je vk even na joh, maar ernstig lijkt het me niet!
    Patricia

#3106827 Quote

Hoi,
    je hebt gewoon last van krampen in de banden die de baarmoeder op zijn plek  houden. Dit kan gedurende de hele zwangerschap optreden, al heeft de een hier meer last van dan de ander. Harde buiken ontstaan pas later in de zwangerschap en zorgen ervoor dat je baarmoeder als een harde bal aanvoelt, meestal pijnloos, soms wat vervelend gevoel.

groet van Else

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct