Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289018 Aan Sanne83

• Auteur

Hoi !!!
    Sorry tijdje niet gereageert.
    Leuk dat je het je ouders hebt verteld!
    Bij mij weet alleen mijn naaste collega het want die heeft het geraden!
    Ze zag het aan mijn gezicht!!!
    Voel me verder heeeeeelllll erg moe, jij ook?
    groetjes viola

#3111506 Quote

hoi hoi

Ja ben erg moe ik heb ook een baan waar ik heel veel moet lopen en vooral trap lopen.
    Ik ben ook soms erg buiten adem gevoel dat mijn hartje 2 keer overslaat.
    Maar verder ben niet misselijk wel een beetje gauw op mijn teentjes getrapt.
    Hoe gaat het met jou dan???
    Groetjes sanne

#3111661 Quote

hoi Sanne
    Ik heb ook een baan waarbij ik v eel loop en til. Gelukkig werk ik maar twee dagen in   de week anders zou ik het echt niet vol kunnen houden. Doe dagen van te voren al bijna niks om me op te laden voor mijn werk. Ben echt heel erg moe en heb een zerfe onderrug en zere benen. Ik lig veel op bed terwijl mijn handen jeuken om iets in huis te doen. Maar ja, heb er alles voor over! Dus neem het op de koop toe, ha ha!
    Groetjes, viola

#3111662 Quote

hoi Sanne
    Ik heb ook een baan waarbij ik v eel loop en til. Gelukkig werk ik maar twee dagen in   de week anders zou ik het echt niet vol kunnen houden. Doe dagen van te voren al bijna niks om me op te laden voor mijn werk. Ben echt heel erg moe en heb een zerfe onderrug en zere benen. Ik lig veel op bed terwijl mijn handen jeuken om iets in huis te doen. Maar ja, heb er alles voor over! Dus neem het op de koop toe, ha ha!
    Groetjes, viola

#3111670 Quote
    quote: viola j r reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2007 20:21:43'));

hoi Sanne
    Groetjes, viola

Ik heb een full-time baan en ben manager daar en dat is best moeilijk om rustig te werk te gaan.
    En we hebben buiten mijn werk nog een eigen bedrijf wat ook door draait.
    Dus is allemaal niet makkelijk om te rusten maar heb donderdag en vrijdag lekker vrij genomen.
    Ik verlang zo naar volgende week voor de echo
    Heb jij al een afspraak gemaakt

groetjes sanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct