Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289019 Zwanger En 18

• Auteur

Hoii Allemaal

ik ben Aurelie en ik ben 18 jaar en 7 weekjes zwanger, ik vraag me af of er hier ook 'tienermoeders' zijn, en hoe jullie het ervaren om zo jong zwanger te zijn? Hoe zit het met je opleiding? kap je ermee en ga je werken of ga je nog door, ga je samen wonen of blijf je bij je ouders wonen, ik zou hier graag over willen praten om te weten hoe anderen vrouwen hiermee omgaan.
    Groetjes Aurelie

#3111507 Quote

Hoi hoi,

er is van de week hier een topic geopend voor moeders onder de 19. Als het niet op deze pagina staat staat het vast op de tweede pagina.

Een fijne zwangerschap gewenst.

veel liefs van Marloes

#3111511 Quote

Ik heb de topic even voor je naar boven gehaald.

#3111537 Quote

Hallo,

Ben zelf 21 maar volgens mij zijn er genoeg meiden van 19 en jonger zwanger hier,en wat me voorgangsters schreef heb je daar een aparte pagina voor.

Succes en geniet van je zwangerschap

Liefs Nice(15 weken zwanger)augustus forum

#3111733 Quote

Hallo ik ben zelf 19jr en 18wkn zwanger ik ben 29 juli uit gerekend ik had gelezen dat jullie het er over hadden dat er een site bestaat voor jongere meiden had ik dat goed gelezen?en zijn er meiden die mischien willen chatten om gesprekken te wisselen lijkt me erg leuk groetjes

#3111779 Quote

Hoi Hoi,

Ik was ook 19 toen ik zwanger werd, ben ondertussen 20 geworden en volgende week uitgeteld!! Ik heb er super veel zin in! Leuk toch, jong moeder zijn!!!

Groetjes

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111822 Quote

Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst
    groetjes

#3111922 Quote

Tja, niet iedereen wil al zo jong moeder worden. Bij sommige is het echt gepland, bij anderen niet.
    Dat je jong bent, is een feit! Vaak besef je dat niet echt op die leeftijd. Dat weet je pas als je 10 á 15 jaar ouder bent. Maar tuurlijk kunnen velen ook op die leeftijd een kind aan! Maar niet iedereen, omdat je op die leeftijd toch niet altijd volwassen genoeg bent. Maar dan wordt je het wel snel, en of dat leuk is??…
    Persoonlijk, ben ik blij dat ik pas op mijn 29e voor het eerst moeder ben geworden. Want wat had ik een ander leven toen ik 18 was, lekker feesten, uitgaan, genieten van je vrijheid, studeren. Volwassen???dat was ik nog lang niet! En ik denk de meeste jongeren op die leeftijd niet! En dat hoeft ook niet, ik denk dat het heel goed is om eerst lekker van alles uit te proberen.
    Maar het is nu eenmaal zo dat er uitzonderingen zijn, dus ik zal dat ook nooit veroordelen als je jong moeder of vader (geworden) bent. Leuk als je er bewust voor kiest en er heel gelukkig mee bent!
    Succes, een voorspoedige zwangerschap en heel veel geluk gewenst voor de toekomst met de kleine!

#3111923 Quote

ps. ben nu zwanger van de tweede, mijn zoontje is nu 2,5 jaar, en ik ben 31, 32 als ik beval. Ook nog lekker jong! En het gaat eigenlijk niet om leeftijd, maar om wie je bent en hoe je je voelt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct