Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289020 Snurken

• Auteur

Hallo,
    In mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik heel veel gesnurkt en nu bij de derde is dit weer geval. Mijn man wordt er echt niet goed van, maakt me dus ook meerdere malen voor wakker, echter na enkele seconde begint het liedje weer van voor-af-aan.
    Zodra ik lig, slaap ik, dat is dan wel weer een voordeel.
    Herkennen jullie dit?
    Groetjes, Yoeke

#3111524 Quote

Hoi hoi,

Ja herken dit heel erg maak ook nog eens van die steunende geluiden bij en scheen ook te zingen in mijn slaap!!! Niet echt fijn voor mijn mannetje dus slapen wij al een aantal weekjes apart!!! Anders slaapt die niet en hij moet werken en vroeg op vandaar!!! In het weekend kruip ik wel lekker bij mijn mannetje anders is het ook niks, we missen toch wel het contact met elkaar, maar ja het is voor een goed doel!!!

Nog heel eventjes en dan komt de beeb als het goed is!!!

Succes hé met slapen!!!

Liefs Sandy 36wk en 1dag

#3111530 Quote

Ik praat in mijn slaap….mijn man is meer de snurker en ik wordt gek van hem ipv andersom. Hij gaat dan op zijn zij liggen en dat scheelt enorm.
    Je kunt er niks aan doen helaas.. Je man moet misschien aan de oordoppen? Je krijgt nu eenmaal minder lucht als je zwanger bent dus je doet er niks aan.
    x ing

#3111566 Quote

tijdens zwangerschap heb ik korte periode gesnurkt. maar wel zo dat vriend 2x in logeerk is gaan liggen…haha. hoofdsteun iets omhog had goed effect bij mij!
    groetjes mira

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct