Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289021 Vraag

• Auteur

Hallo Meiden,

Hebben jullie ook zo'n spierpijn in je onderbuik, net ofdat je flinke buikspieroefeningen hebt gedaan??? Ik heb hier sinds ongeveer anderhalve week last   van, zou dit kunnen komen door de groei van de baby want ben al wel erg dik?
    Ook beweegt mijn babytje niet zo hard meer als eerst, het beweegt wel heel de dag door (dan weer een uurtje niet, dan weer een paar minuten wel enz.), maar nu zijn het meer doffe trappen, zou dit misschien kunnen komen omdat de baby minder plaats krijgt in mn buik omdat tie groeit?
    Verder voel ik me goed ondanks de gewone kwaaltjes zoals het ZUUR bah bah, hahaha!!!
    Ik hoor graag jullie ervaringen!

Groetjes, Patricia

#3111535 Quote

Heel herkenbaar hoor! Ik ben bijna 27 weken en heb vorige week gigantische spierpijn gehad  onder mijn buik, zo over mijn schaambot. Ik kon niet eens van lig naar zit en goed tillen.  Bukken is nog steeds niet echt geweldig. Het is bandenpijn en heeft inderdaad te maken met groei.Ook ik ben weer flink dikker geworden en je spieren moeten het toch allemaal maar meezeulen. Het is even wennen maar dan gaat het weer beter.

Ten aanzien van het leven, dat ervaar ik ook zo. De bewegingen worden minder maar wel grover. Zolang je de baby regelmatig voelt is er niets aan de hand. Hij gaat nu toch echt een beetje klem zitten.

Succes,
    Ingeborg

#3111620 Quote

Hoi Ingeborg,

De klachten die je omschrijft kun je ook terugvinden als bekkenpijn. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb er zelf ook last van. Hou het even in de gaten, want als het bekkenpijn is wil je dat natuurlijk een beetje beperken.

Wat het bewegen van de baby betreft, je baby heeft inderdaad niet zoveel plek meer en kan niet meer van die karatetrappen uitdelen. Het is nu meer porren. Ben je net een beetje aan het ene gevoel gewend, veranderd alles weer.

Groetjes, Marisa

#3111629 Quote

Hoi,

Ik kan er niet over meepraten want ik ben nog niet zover. Ik wil je wel ff sterkte wensen want echt prettig is het natuurlijk niet!!
    GIRLPOWERRRRRR!

lfs ing

#3111631 Quote

Ha meiden,

Ik heb inderdaad al sinds week 19 last van bekkeninstabiliteit, dus probeer het al rustig aan te doen.
    Bedankt voor jullie reacties, ben ik weer gerust gesteld!!

Volgende week 7 maart mag ik weer naar de gyn. dus kan ik daar ook nog even het 1 en ander vragen. Ik kijk er al weer helemaal naar uit.

Groetjes, Patricia

#3111642 Quote
    quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2007 11:54:55'));

Hoi Ingeborg,

De klachten die je omschrijft kun je ook terugvinden als bekkenpijn. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb er zelf ook last van. Hou het even in de gaten, want als het bekkenpijn is wil je dat natuurlijk een beetje beperken.

Wat het bewegen van de baby betreft, je baby heeft inderdaad niet zoveel plek meer en kan niet meer van die karatetrappen uitdelen. Het is nu meer porren. Ben je net een beetje aan het ene gevoel gewend, veranderd alles weer.

Groetjes, Marisa

Bedankt voor je reactie Marisa! Lief dat je met me meeleeft. Ik heb bij mijn eerste dochter echt bekkenpijn gehad en dat voelde heel anders. Toen ook bij de fysio geweest en goed mijn bekkenbodem leren ontspannen. Dat is bij mij het probleem in ieder geval. Nu heb ik spierpijn en bekkenpijn (gelukkig in mindere mate dan bij mijn dochter)  samen. De spierpijn is weer afgezakt dus ik kan ze goed  onderscheiden.

Desalniettemin bedankt voor de tip! Je moet  inderdaad niet te lang doorlopen met bekkenpijn maar soms denk ik, met alle respect naar jou en anderen toe, we  moeten het  elkaar  ook niet te snel aanpraten. Soms is het  echt gewoon bandenpijn!  Bekkenpijn gaat niet over na een aantal dagen. Dat wordt steeds erger.

Groetjes,
    Ingeborg

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct