Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289023 Wie Van De Zwangere Dames Kan Me Helpen

• Auteur

Hallo!

Misschien dat jullie moe worden van een vraag van weer een ongeduldige zwanger wannabe, maar vraag het lekker toch!! haha

Ik heb vandaag of morgen mijn NOD. Heb wel steeds meer menstruatieklachten, dus ben bang dat de RD snel komen….toch heb ik een vraag:

Heb gister getest, helaas negatief. Dit dus 1 a 2 dagen voor mijn NOD. Wie heeft dit ook gehad maar bleek later toch zwanger te zijn?? Ik hoop namelijk nog steeds op een wonder!!

Liefs Fleur

#3111543 Quote

hoi,

Ik had ook voor mijn NOD een negatieve test en op mijn NOD weer getest en een zo'n licht streepje dat je hem precies goed moest houden en in het dag licht om echt wel een streepje te zien staan.

Mijn moeder vertelde dat zij vroeger pas na een week pos. kon testen. Het is maar net hoeveel hormonen je lichaam aanmaakt. En dat kan echt enorm verschillen.

Veel succes cares

#3111557 Quote

hay,

ik moest het op een donderdag worden en deed gelijk een test negatief (uiteraard) zaterdags deed ik weer een test nou ook weinig op te zien het streepje was zo licht dat je echt bij daglicht moest kijken, nou maandag naar de dokter weer niet echt duidelijk moest een week later terug komen. na 11 dagen overtijd te zijn zei de dokter voorzichtig dat ik zwanger was maar hij wou een week later toch voor de zekerheid nog een test doen,dus na 17 dagen overtijd te zijn was het eindelijk duidelijk ik ben ZWANGER maar wat een onzekerheid, maar nu alweer 22 weken zwanger gaat heel hard!!! het ene persoon maakt wat meer hormonen aan dan de andere. ik hoop voor jullie dat het gelukt is zo niet gewoon weer door gaan met frisse moed hoe lastig dat soms ook is.

greetz patricia

#3111558 Quote

Bedankt voor jullie reactie! Zo te lezen is er nog hoop! Maar hadden jullie dan ook last van menstruatieklachten? Krijg steeds meer buikpijn, nog niet erg, maar het gaat af en aan….of zou dit juist een slecht teken zijn??

x Fleur

#3111559 Quote

ik heb nooit heel erg buikpijn gehad zeker niet dat ik de pil slikte, dat ik stopte wat meer. ik was wel altijd heel onregelmatig (met pil en zonder).het enige wat je kan doen is afwachten hoe lullig het ook klinkt!!( ik kon het ook nooit hoor).maar hoelang ben je dan al bezig?? bij mij heeft het 6 maanden geduurt( wat wel 3 jaar leek trouwens ) dus dat is heel normaal. als je op http://www.predictor.nl kijkt kan je uitrekenen wanneer je eisprong is, wel handig . maar misschien heb je het wel niet meer nodig!!!!!!

gr patricia

#3111640 Quote

Bedankt voor je reactie! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. De ene keer heb ik zo last dat ik denk jaaaa hoor, en later voel ik weer niets! Maar durf ook niet te testen, omdat ik zondag nog negatief teste….. heb ook last van mijn botten van mijn rug/heupen…. Heeft iemand nog een suggestie??

Bedankt allemaal!!

Bah, wat zenuwslopend is dat allemaal zeg hihi!!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3111650 Quote

Nog iemand met ervaringen hiermee?? Ik ben nog niet ongesteld geworden. De pijn blijft komen en gaan. Nu rommelt het ook heel erg in mijn buik, alsof er een rupsje doorheen kruipt…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct