Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289024 Tandarts

• Auteur

Hoi

Ik moet binnenkort naar de tandarts toe om een kies te laten vullen.
    Het is een achterste kies en ik ben totaal geen held dus wil graag een verdoving.
    Nu mijn probleem.
    Wij zijn bezig proberen zwanger te worden en tegen die tijd zou ik zwanger kunnen zijn.
    Nu mijn vraag
    Is een verdoving schadelijk als je zwanger bent?

Groet

#3111544 Quote

Hoi.
    Ik denk dat je die gewoon kunt laten vullen hoor. Anders zou je toch al die tijd dat je zwanger probeert te worden niet naar de tandarts kunnen (geen filet eten, geen glaasje wijn enz. enz. ).. Ik snap best dat je voorzichtig wilt zijn, maar ik geloof niet dat je je daar zo'n zorgen over hoeft te maken..
    Zelf bleek ik zwanger te zijn toen ik foto's liet maken bij de tandarts, maar dat zijn dingen die je nooit kunt weten!
    Succes bij de tandarts (ben er zelf ook niet zo'n held haha..)
    Gr. Anne-Marie

#3111555 Quote

Hoi hoi,

Ik heb gehoord dat de verdoving van de tandarts geen kwaad kan om dat dat plaatselijk is.
    Als je weet dat je zwanger bent, kun je dat het beste wel even melden aan de tandarts.
    Ik heb zelf een tijd geleden twee gaatjes laten vullen. Ik kwam er daarna achter dat ik zwanger was en mijn kleintje doet het nog steeds prima!
    Dus vrees niet, die verdoving kan gewoon doorgaan hoor!

Succes ermee!
    Maike
    17 weken en 4 dagen zwanger

#3111572 Quote

toevallig vandaag vk gebeld over tandarts. Kan volgens haar geen kwaad.
    Voor mij jammer want ik had mijn 'renovatie' graag nog uitgesteld.
    Nu moet ik er vrijdag aan geloven!

#3111579 Quote

Hoi allemaal,

Meld gewoon aan je tandarts dat je in verwachting bent of het vermoeden hebt dat je zwanger bent.
    Hier wordt altijd dan goed mee omgegaan, mbt foto's maken ed.
    Een verdoving kan geen kwaad tijdens de zwangerschap, al kun je er in de laatste maanden van je zwangerschap wel voor kiezen om het uit te stellen tot na de bevalling.
    Mijn advies is dus gewoon gaan, al zie je er misschien tegen op.

Liefs Saskia

#3111594 Quote

Hoi vlaflipje,

Ik ben toevallig vorige week naar de tandarts geweest om een gaatje te vullen.
    Ik ben nu 3,5 maand zwanger en ik heb dat gemeld bij de tandarts..

Foto's maken doen ze niet en qua   verdovingen..mijn tandarts gebruikte een speciaal verdovingesmiddel heb geen idee hoe het heet,maar als je het je tandarts verteld dan houd hij daar zeker rekening mee.

Suc6

Groetjes van Meta

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct