Hoi hoi,
Ik heb destijds een heel mooi boek gekocht genaamd 'Zwanger worden' of zoiets. Was erg leerzaam. Daar heb ik in gelezen dat het juist helemaal niet goed is om HET elke dag te doen. Daar krijg je lui zaad van…. jaja.
Je kunt het beste 3 a 4 keer per week bezig zijn. Enne, zaadjes blijven soms wel 2 tot 3 dagen leven hoor (en dan heb je tenminste de echte bikkels te pakken, haha).
Dusse, niet te vaak aan de slag, das niet goed!
En dan heb je ook nog de fabels dat de mannelijke zaadcellen sneller zwemmer maar eerder dood gaan. De vrouwelijke zaadcellen zwemmen langzamer maar blijven langer leven. Dus wil je een jongetje dan moet je op de dag van je eisprong aan de slag. Wil je een meisje dan kun je het beter een dag voor de eisprong doen. Maar ja, of dat allemaal waar is, ik betwijfel het……
Enne, men zegt ook dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Vaak raak je sneller zwanger als je er niet zo mee bezig bent en er onbevangen tegenover staat. Is niet makkelijk natuurlijk maar probeer het niet te geforceerd te doen. Het moet wel leuk blijven!
Succes!
Maike